Reisgenoot gezocht Thailand per 1 okt

**Hoi allemaal,

Ik ben Shirley 24 jaar en ga per 1 oktober backpacken door heel Azie. Mijn reis begint in Bangkok. Lijkt het je leuk om samen Bangkok te ontdekken of elkaar te treffen…Let me know!

Wil je meer weten? Heb je vragen? Drop a message.

Groetjes Shirley**

Hoi Shirley,
Ben 24 en ben ook van plan om richting Thailand te gaan in oktober, wat zijn je plannen precies? Ik kom vanuit China vliegen en wil graag drie weken in thailand reizen.

Gr,
Susan

Hoi Susan!

Ik kom 1 okt in bangkok aan en verblijf daar ongv 3 dagen. Vanuit bangkok wil ik verder naar het noorden waar ik veel nationale parken wil bezoeken en uiteraard alle grote bezienswaardigheden. Wellicht ook nog een hike.

Ik zal het noorden van Thailand gaan verkennen in een maand tijd geschat. Hierna trek ik door en verblijf ik in ieder land ongv een maandje en dan heb ik het over Cambodja,vietnam, laos en zal daarna het zuiden van Thailand gaan verkennen.

Wanneer kom jij aan in Thailand en wil je op Bangkok vliegen? China lijkt me ook zeer mooi!!

Wat wil jij allemaal in 3 weken tijd zien?! Alleen Thailand of reis je nog door?

Groetjes,
Shirley

Hoi Shirley!

Leuk plan! ik heb mezelf er nog niet helemaal in verdiept, ik zou daar een Thaaise vriend van mij meeten maar hij moet helaas langer blijven werken in het buitenland. En ik hoor van iedereen het niet al te fijn is om alleen door thailand te trekken vanwege de veiligheid, alhoewel ik denk dat het best meevalt… hoop ik tenminste!
Ik was ook van plan meteen naar het noorden te gaan en misschien naar Loas om eind oktober het zuiden van thailand te zien.
Heb je fb? Mij kun je vinden: Susan Dana
Wie weet kunnen we een deel van ons reis samen doen?

groetjes!

Hey Meiden!

Ik start 27 september met mijn reis. Ik begin in Bangkok. (ik verblijf hier als het goed is 4 nachten)
Hebben jullie al ‘concrete’ plannen? Ik wil namelijk ook richting het noorden van Thailand reizen en op die manier naar Laos. Ik hoop dat ik nog iets hoor voordat ik weg ben! :slight_smile:

Anders een super reis toegewenst!!

Groetjes,
Leonie Tensen