Reisgenoot gezocht rondreis Thailand april 2008

Hallo! Ik ben Marieke en wil graag rond april 2008 voor ongeveer 3 maanden naar Thailand om daar te gaan rondreizen. Ik ben 19 jaar en ben net gestopt met mijn studie! Omdat al mijn vrienden aan het studeren zijn en ik liever niet alleen wil reizen, zoek ik een reisgenoot om in ieder geval in het begin mee te reizen! Ik ben van plan om daar vrijwilligerswerk te gaan doen, te gaan feesten en veel van de cultuur te zien! Als het je wat lijkt, laat het me weten!!!
Xx Marieke

Hee Marieke!
Leuke plannen heb je! Ik heb zelf net ook mn reis geboekt naar ZOA. Ik vertrek 2 maart naar Bali en ga 16 augustus weer terug vanuit Hanoi. Vanaf april verwacht ik ongeveer in Thailand te zijn en dan heb ik eigenlijk pretty much dezelfde plannen als jij :slight_smile: feesten, cultuur en vrijwilligerswerk. Ik reis tot nu toe alleen en heb nog nauwelijks concrete plannen, dus eventueel kunnen we iets afspreken. Ik ben sowieso wel benieuwd wat voor vrijwilligerswerk je van plan bent te doen, omdat ik me daar momenteel op aan het orienteren ben…
grtz! Elmar (24, sociale geografie, Nijmegen)

Ja, dat lijkt me leuk!! Ik ben er ook nog niet precies uit wat voor vrijwilligerswerk ik ga doen, maar ik zat te denken aan werk in een weeshuis. Heb je al een route uitgestippeld in Thailand of ben je dat niet van plan? Marieke

Ja, op dit moment ben ik allerlei tips aan het bekijken oa op dit forum waar ik het beste heen kan gaan. Ik ben van plan vanuit Jakarta naar Kuala Lumpur te vliegen en dan vanuit het zuiden Thailand te gaan verkennen. Daarbij wil ik oa een duikcursus gaan doen op Koh Tao en via Bangkok naar Chiang Mai en kijken of ik van daaruit Nongkhai kan bereizen. Daar is via travel-to-teach.org bijvoorbeeld veel vrijwilligerswerk mogelijk. Maargoed dit zijn nog hele vage plannen en ik wil niet teveel vantevoren vast hebben staan. Jij al concretere plannen? Lijkt me leuk om wat tips uit te wisselen! je kunt me het beste mailen: [EMAIL=“mailenehaker@hotmail.com”]ehaker@hotmail.com

Hi,
Ik ben van plan om vanaf april door Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Maleisie te reizen. Ik ga eind april met mijn familie naar Indonesie en daarna ben in van plan daar te blijven. Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje die ongeveer dezelfde plannen heeft, want tjah alleen is toch maar alleen he :wink:

Groetjes,
Michelle