Reisgenoot gezocht periode Mei/Juni 2016 plaats nog Onbekend

Jonge dame van 24 is op zoek naar een vrouwelijk reisgenootje van ongeveer dezelfde leeftijd. Wil graag op reis gaan voor ± 10/12 dagen in mei/juni. De plaats kunnen we nog samen in overleg bepalen. Vind het leuk om dingen te ondernemen maar 1 dagje relaxen bij het strand/zwembad is ook niet verkeerd.

Hey noekie

Ik ben 21 en wou zelf graag in Juni gaan aangezien ik dan geen les meer heb. Vind het leuk om bezienswaardigheden te bezoeken maar vind het ook niet erg om actief bezig te zijn.
Heb je een bepaald budget in gedachten ?

Groetjes
Anke

Hoi Anke,

Bedankt voor je reactie. Ik heb nog niet echt een budget in gedachten. Ligt er natuurlijk ook aan naar welke plek je in Europa gaat en hoe luxe je accommodatie is. Meestal liggen in juni de prijzen van hotels nog wel lager dan in het hoogseizoen zelf. Wat voor bezienswaardigheden vindt je leuk om te bekijken? En had jij zelf al een bestemming in je hoofd?

Groetjes Anouk

Hey Anoek

Ik heb nog geen bestemming gekozen er lijken mij zoveel landen leuk dat ik het moeilijk vind om te kiezen. En die bezienswaardigheden kan je echt wel ruim zien dat kan gaan van attracties zoals london eye tot een of andere waterval die er leuk uitziet als je snapt wat ik bedoel :smiley:

Groetjes