Hi allemaal,
Geen idee of dit iets gaat opleveren, maar is het proberen waard.
Begin volgend jaar ben ik van plan naar Zuid Amerika te reizen om te werken aan een travelvlog/docu. Het ultieme doel is na Zuid Amerika nog andere continenten te bezoeken. Ik heb ervaring met reizen, bloggen en film/fotografie, maar wil voor deze combinatie wel minimaal één iemand meenemen die creatief kan meedenken en het leuk vind om te reizen met een doel. Ik zoek één of eventueel meerdere personen die het tof vinden om te reizen en tijdens de reis een verhaal op camera /papier te zetten over wat we allemaal tegenkomen. Dit betekend dus ook af en toe een interviewtje regelen, een paar mooie shots maken op een mooie locatie en regelmatig editen, schrijven de site onderhouden etc. Daar staat uiteraard tegenover dat we een partnership aangaan. Op dit moment heeft onze blog een lokaal team in Amsterdam met mensen die de nationale blog blijven runnen. We bieden helaas geen salaris of onkostenvergoeding. Dit bericht is dus echt voor iemand die sowieso al wilde reizen en daarbij wat leuks ernaast wil doen. Veel apparatuur hebben wij wel al in ons bezit om leuke content te produceren.
Verder sta ik open voor vrijwilligers projecten, taalcursus of andere wensen die jij hebt. Alles is bespreekbaar.
Ik zoek mensen die gezellig en ontspannen zijn, ervaring hebben met backpacken en graag creatief bezig zijn (fotografie/film/schrijven etc.) Ik kan helaas niet heel veel zeggen over het exacte concept en waarover de blog zal gaan. Dit omdat we het concept wel een beetje voor onszelf willen houden. Zoals veel van jullie weten is de travelvlog markt al aardig verzadigd. Wat wij willen opzetten is een stuk breder dan alleen reizen. Als het je leuk lijkt om op deze manier verschillende landen in Zuid Amerika te zien, stuur me een berichtje en dan kunnen we een keer bellen oid.
Groet,
David