Reisgenoot gezocht jaar backpacken Australie

Heey Allemaal!
Mijn naam is Emma en ben 18 jaar.
Een heel stel van mijn vrienden hebben de reiskriebels te pakken en zijn erop uit getrokken, de meeste naar Australie.
Inmiddels heb ik het ook helemaal te pakken en ben druk bezig met het plannen van een reis naar Australie.
Natuurlijk kost het allemaal veel geld en dus ben ik van plan om uiterlijk september 2009 te gaan.
Dat is nog wel heel erg ver weg maar daar laat ik mij niet door tegenhouden.
Mijn plan is om via de organisatie Activity international mijn reis te boeken.
Ik wil een jaar gaan backpacken, heb ook plannen om een auto daar te kopen en helemaal mijn eigen koers te bepalen.
Ik heb ook familie in perth, die breng ik een bezoekje, dus er zijn veel plannen.
Een cursus volgen op een echte Australische farm zit ook in mijn reisprogramma.
Nu kan je via de organisatie met een groepsreis mee, maar daar ben ik niet zo’n fan van en alleen reizen dat lijkt me al helemaal niets.
Als je interesse hebt, laat het me dan weten!

Groetjes,
Emma

Hooi!

Ik ben Michel (meisje) en ben (nu nog :stuck_out_tongue: ) 14 jaar, ik wil al heel erg lang naar Australië om daar te Backpacken. Ik moet mijn school nog afmaken dus was zelf van plan om ook rond 2009 te gaan (als dat allemaal gaat lukken). Natuurlijk is het een dure reis dus ben ik al sinds mijn 12de aan het sparen :stuck_out_tongue:
Tegen de tijd ben ik trouwens 17, weet niet of je dat vervelend vind, misschien heb je een ouder iemand in gedachten.

Zelf hou ik heel erg van reizen, ik ben ook al in vrij veel landen geweest, onder andere Marokko, Roemenië en IJsland. Ik ben ook in New York geweest, dat is echt een aanrader ik vond het daar echt geweldig.

Misschien verbaasd het je dat ik nu al aan het kijken ben voor een reisgenoot, maar ik zou niet weten met wie ik op reis zou moeten gaan. Ik denk dat het wel moet klikken met de persoon waarmee je gaat.

Maar ja, stel dat je intresse hebt hoor ik het wel!
Groetjes Michel!