Reisgenoot gezocht in Amerika, Ik zit nu al in texas

hoi hoi,

Ik ben RIanne en 21 jaar oud. Ik zit momenteel als aupair in Texas, Austin. Over 4 weken wil ik gaan rondtrekken voor 2 weken. Ik heb nog geen bestemming, geen ideeen. Lijkt het je wat om met mij een auto te huren en erop uit te gaan om wat te zien?

Graag iemand tussen de 21 en de 30 jaar. Man of vrouw maakt niet uit.

Groetjes Rianne
[EMAIL=“rianneweijer@hotmail.com”]

Hai Rianne,

Ik heb nog nooit alleen gereisd, ik heb nog nooit gevlogen en ik ben nog nooit in Amerika geweest. Dus een te gekke uitdaging lijkt me.

Groetjes Maartje.

Hoi Maartje,

Kun je wat meer over jezelf vertellen, zodat ik een beter beeld kan krijgen van wie er met mij wil reizen. Hou je van actief of meer van lekker relaxen? Strand liggen, Safari.

Wanneer kun je weg? Kun je hier rond 10 mei zijn?

Groetjes
Rianne

Hai Rianne,

Ik had er niet echt over nagedacht dat het heel snel al zou zijn. Ik had het wel gelezen, maar het was nog niet tot me door gedrongen. Laat ik het zo zeggen, toen ik reageerde besefte ik me niet dat dat wel een erg korte termijn is. Het was een impulsief idee om te gaan reizen, ik heb het nog niet eens aan anderen verteld. Dus ik denk dat ik toch iets later in het jaar wil. Sorry voor dit teleurstellende bericht.

Mocht je toevallig later in het jaar nog plannen hebben, dan houd ik me aanbevolen. :biggrin:

Groetjes Maartje.

Heey Rianne!
Ik zit vanaf 8 mei in San Francisco, California en ga daar rondreizen, ik weet niet of je daar wat aan hebt?? Ik verblijf in hostels dus dan ontmoet je sowieso al genoeg mensen. Miss ook een tip voor jou?
XX Joyce