Hallo,
Ik wil graag binnenkort gaan reizen door Europa door middel van liften. 's nachts wil ik gaan wild kamperen met een tentje, of je moet maar net mensen tegen komen die je een slaap plek aan bieden etc maar ik wil dus geen geld uitgeven aan accommodatie.
Hoe ik de reis voor me zie: Ik reis naar het zuiden van Nederland met mijn nog gratis OV kaart (of als een reis partner dit niet heeft gelijk gaan liften) en vandaar gaan liften. Ik heb geen bestemmingen in gedachten of zo dus een beetje reizen zo als het komt en ik zie wel waar ik beland. Mijn goal is om eerst een beetje naar het zuiden te reizen (belgie -> frankrijk - > spanje - > portugal?) en vandaar wat meer naar het oosten en zo zeg maar rond Europa reizen.
Ik kan dit prima alleen doen maar toch plaats ik hier een berichtje om toch te kijken of er gelijkgestemden zijn, m/v maakt me niks uit.
Even wat over mijzelf: Ik ben een jongen van 19 jaar die snakt naar avontuur, op het moment doe ik nog school maar het liefste ga ik gewoon lekker reizen dus dat ben ik ook van plan en gewoon te gaan doen. Je hebt maar één leven dus ik wil er gewoon even lekker tussen uit
Voor hoe lang de reis gaat duren? geen idee zolang ik nog geld heb en het nog leuk is denk ik. Als jij een beperkt aantal weken wilt reizen is dit geen probleem. Dan reis ik daarna gewoon verder (denk ik).
Kosten, Op het moment ben ik druk bezig om pijn dure game pc te verkopen en wat randapparatuur om zo aan geld te komen voor uitrusting en de reis. Ik denk dat ik ongeveer neer kom op zo’n 1000-1200 euro. Anyways ik wil graag zo veel mogelijk geld besparen dus ik ben van plan het alleen aan eten enzo te besteden (hoorde dat sommige mensen van 5 euro per dag reizen dus zo iets heb ik ook in gedachten).
Dus… Ik zoek iemand (m/v) rond mijn eigen leeftijd (>25) die het ook leuk lijkt om binnenkort lekker zijn spullen te pakken en er gewoon op uit te trekken om zo low-budget door Europa te gaan reizen.
Groeten,
Nick
Ps: Ik woon trouwens in Drachten - Friesland.