Is er iemand die nog een stageplaats nodig heeft vanaf februari?
Wij hebben een plaats in een vastgoedkantoor beschikbaar aan de Costa Blanca maar kennis van het Spaans en een rijbewijs zijn vereist.
Interesse? mail snel naar [EMAIL=“info@z-yachting.com”]info@z-yachting.com
hoi allemaal!
ik wil volgendjaar vanaf februari stage gaan lopen. Het liefst in Kenia, of ergens anders in afrika.
Ik volg de opleiding docent kunst en vormgeving en wil daar dus iets mee gaan doen.
Is er iemand die misschien tips heeft of sites die mij hierbij kunen helpen?
groetjes Rinske
hoi Rinske,
Ik loop nu stage bij de organisatie Yaden in Nairobi ( hoofdstad van Kenia)
Deze organisatie heeft vele verschillende projecten met verschillende doelgroepen. Ze gebruiken kunst, drama, theater muziek e.d. als middel om hun doelen te bereiken bij deze doelgroepen.
Het is een erg interessante organisatie, misschien heb je er wat aan…
de website is www.y-tap.org
contactpersoon is Sami gathii
groetjes Lisette
Hallo
Ik ben mark.
Ik zit nu voor 5 maand in Barcelona en het bevalt hier zeer goed.
Alleen een groot probleem voor mij was om huisvesting te zoeken in spanje
Ik heb dat via de volgende website gedaan www.casamona.com
Deze mensen helpen je zeer goed met het vinden van de juiste woning voor de juiste prijs
Groetjes Mark
Vanuit het warme spanje
Hoi Hoi,
Ik snap je berichtje niet zo goed. Je bent al op stage??
Maar goed, ik ben Kim, 21 en wil beginnen aan een drie maanden reis in kameroen…
Laat even weten of je interesse hebt en dan zal ik wat meer vertellen over de reis en mezelf.
Gr. Kim
hoi Lisette
ik vroeg me af of je nog steeds in Kenia bent, en of ik ergens wat van jou verhalen kan lezen.
ben erg benieuwd en ga spoedig ook contact op nemen met de organisatie. om wat meer informatie te krijgen, over de mogelijkheden. hoe zit het trouwens met je verblijfplaats heb je die zelf moeten regelen of werd die geregeld? en ben je helemaal alleen gegaan of met iemand samen.
hoop snel iets van je te horen1
groetjes Rinske
hoi rinske!
mijn verhalen zijn te lezen op idealiss.waarbenjij.nu
de verblijfplaats waar ik momenteel zit is voor mij geregeld, moet wel alles zelf betalen en de rest heb ik ook allemaal zelf moeten regelen. Het is wel duur om hier te wonen.
Ik en mijn studiegenootje zijn per maand 420 euro kwijt aan huisvesting ( zit electra niet bij)
je kan gerust contact opnemen met de organisatie, het beste is om dat via de mail te doen en je mail te richten aan Sami Gathii.
wanneer was je van plan om te gaan?
groetjes liss
Hey Lisette, Heb je al een reisgenootje gevonden voor de maand juli?
In die maand wil ik graag rond gaan reizen in de buurt van Uganda, Tanzania enz…
Groetjes Evelien
Hoi evelien,
Ik zit inmiddels al een aantal maanden in Kenya (heb ook een reisgenoot gevonden.)
Wij gaan binnenkort op tour door oost- Afrika en in juli zit mijn stage er alweer op, dus ik hoop voor je dat je iemand anders vind,
good luck / kila la heri
groetjes Liss
Hoi aankomende stagiairs,
Ik lees allemaal leuke verhalen van jullie.
@ Rinske: ik lees dat je graag naar Afrika wilt gaan. Op onze website staan op dit moment nog geen stages voor Zuid Afrika. Wij hebben inmiddels wel contacten met verschillende werkgevers die aankomende weken op onze website stages voor Zuid-Afrika gaan plaatsen. Misschien zul je dus op stage buitenland de juiste stage voor in Zuid Afrika vinden.
Alvast heel veel succes.
Hallo,
Ik vroeg me af of jij weet of ze voor dit jaar feberuari ook mensen
nodig hebben? Ik moet namelijk in feberuari 2011 ook 5 maanden
stage lopen.
Groeten, Zari
Hoi Zari,
Zoals je kunt zien staan inmiddels enkele stages voor Zuid Afrika op stage buitenland. Het beste wat je kunt doen is zelf even contact leggen met die werkgevers van de stages. Zij kunnen je wel verder helpen. Schrijf je ook even in dan krijg je automatisch alle nieuwe stages binnen (tip).
Succes.
gr.
Vincent
Hallo,
Ik ben op zoek naar een stageplaats in Afrika (liefst in het oosten) vanaf februari 2011. Ik doe SPH, en met vrouwen of verstandelijk gehandicapten lijkt me het leukst.
Heeft er iemand een adres of contacten met instellingen?
Alvast bedankt.
Groetjes Janneke
Hoi Liss
Ik zou graag wat meer contact met je willen omtrent jou stage die je hebt gelopen bij Yaden.
Ik heb wel contact maar het verloopt allemaal heel moeizaam. was dit ook het geval bij jou en hoe ben je daar mee omgegaan?
Groetjes Rinske