Reisgenoot gezocht backpacken Azië of Zuid Amerika

Hee allemaal,

Ik ben Adrianne en in de zomervakantie zou ik graag willen backpacken. Aangezien dit mijn eerste reis alleen wordt zou ik dit graag met iemand willen doen. Zelf zit ik te denken aan Thailand, Indonesië of de Filipijnen. Maar Zuid Amerika lijkt me ook heel leuk! Alles is te bespreken. Tijdens de reis wil ik zoveel mogelijk goedkoop overnachten en reizen, zodat we meer geld overhouden voor leuke activiteiten.

Even over mezelf. Ik ben dus Adrianne, 17 jaar (in maart 18) en ik zit nu in mijn eerste jaar van de Halo (opleiding tot gymleraar). Ik ben een actieve reiziger, dus ik wil veel activiteiten doen op reis. Ik zou bijvoorbeeld graag mijn PADI willen halen. Een lui stranddagje af en toe vind ik ook lekker.

Groetjes Adrianne

Hoi Adrianne!

Hoelang zit je eraan te denken om te gaan backpacken? Ik wil ook gaan deze zomer weet dus nog niet precies hoelang. Ik wil graag Thailand, Cambodja en Vietnam bezoeken. Argentie, Chilli en Brazillie lijken mij ook heel leuk alleen is het daar dus wel belangrijk dat je met meer bent. Laat me horen want je vind

Groetjes Nina

Hey! Ik heb ook interesse in Latijns Amerika en Zuid Oost Azie (lichte voorkeur omdat ik al 1x in Latijns Amerika ben geweest, al is het mij erg bevallen toen). De periode maakt mij niet zoveel uit zolang er een beetje tijd is om te plannen.
Ik ben voorheen al naar Ecuador geweest.
Ik hou van verschillende locaties te zien in het land zonder het gevoel te hebben van constant op een bus te zitten natuurlijk. Er mag dus wel eens een dagje rust tussenzitten, en verder cultuur, natuur, en leuke activiteiten.

Een groepje zou mij dus wel wat lijken, laat gerust maar weten als je het zou zien zitten :slight_smile: