Hoi allemaal,
Ik ben Kiki en ben 20 jaar. Ik studeer forensisch laboratoriumonderzoek aan de Avans in Breda. Hier woon ik ook. Midden in het bruisende uitgaansleven, waar ik ook regelmatig een bezoekje breng. Qua persoonlijkheid ben ik erg enthousiast, levendig en sta er echt voor open om nieuwe mensen te leren kennen.
Tussen begin mei en eind juli heb ik een aantal maandjes niet veel te doen. Een van de dingen die ik in deze periode wel heel graag zou willen doen is backpacken. Wat locatie betreft ben ik zeer open-minded, maar mijn voorkeuren gaan wel uit naar Azië, Zuid-Amerika of Midden-Amerika. Dit gaat natuurlijk wel in overleg.
Ik heb al enige ervaring met backpacken.
Zo ben ik op een dag (wel nadat ik van tevoren alle inentingen had gehaald) naar het vliegveld gegaan, gezegd boek de eerstvolgende vlucht en daar ga ik dan heen. Zo ben ik terecht gekomen in Azië. Ik heb Thailand gezien, Bali, Sumatra en Maleisië. Ik was hier zo van onder de indruk, dat ik Azië echt nog op mijn verlanglijstje heb staan om naar terug te keren.
Ik ben op zoek naar een enthousiaste medereiziger die met mij dit avontuur zou willen beleven. Het liefst ben ik op zoek naar iemand die hier ook al enige ervaring in heeft. Ook is het fijn als we hierin een beetje dezelfde ideeën hebben, zodat we er samen een leuke reis van kunnen maken.
Laat in een berichtje weten, hoe jij denkt dat je deze reis zou willen indelen en dan kunnen we kijken of het op elkaar aansluit.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes, Kiki