Hoi hoi. Ik ben een spontante gezellige meid van 25 jaar die nog veelsteveel van de wereld moet zien. Dit wordt de eerste keer dat ik ga backpacken en vandaar dat ik ook nog niet weet welk continent ik het eerst zal doen. Mijn eerste voorkeur gaat uit naar Zuid Amerika maar Azie of Noord Amerika trekt mij eigenlijk ook wel. Mijn planning is om eind 2005 of begin 2006 voor ong een half jaar rond te reizen. Ik wil low budget gaan reizen en veel zien van de cultuur en natuur en af en toe actieve dingen ondernemen. Wil je ook heel graag backpacken maar ben je ook nog een beetje schijterig om dit in je eentje te doen? We kunnen ook samen starten en dan ieder een eigen weg inslaan. onderweg of aan het eind zouden we elkaar dan ook nog kunnen meeten. Kortom… alle opties staan nog open! Wie heeft er ook zin in, mail me dan op koppigekimmy@hotmail.com (met mijn koppigheid valt het wel mee hoor, ben behoorlijk flexibel) !!!
Hallo,
ik kwam deze oproep tegen, deze persoon wil net als jij een half jaar naar Zuid-Amerika.
Succes !
Hey hallo! Ja wil ook wel mee ! Ben 24 heb een jaar in Australie gereisd en het is echt waar, reizen is verslavend dus wil graag weer !
hi,
ik ga met een vriend een half jaar door zuid-amerika en de usa reizen. maar we weten ook nog niet hoe of wat. mocht je tijdens het uizoeken van je reis dingen tegen komen die je denkt van belang te achten voor mij (dingen die je nodig hebt voor zo´n reis etc) zou je dat dan willen melden.
ik doe hetzelfde dan.
groet Bart