Hallo allemaal,
Ik ben Valerie 24 jaar en ga van 14 april tot 10 augustus 2014 naar Azië of Zuid Amerika
vorig jaar ben ik in april ook een maand naar Azië geweest met een meisje die ik op deze site heb leren kennen en dit is mij erg goed bevallen !
Mijn doel is om zo veel mogelijk te bezichtigen en te doen maar natuurlijk ook lekker relaxen! :zon02:
Ben je niet bang voor avontuur, spontaan, makkelijk in de omgang en natuurlijk vooral gezellig lijkt jou dit wat neem dan contact met me op. Omdat ik nog geen concrete plannen heb kunnen deze worden aangepast naar beide wensen.
Lijkt het je wat stuur me dan een berichtje 
Hoi Valerie, ik ben vanaf 19 juli een maand in Azie en ik start in Hanoi. Misschien leuk om contact te houden?
Groetjes Kim
Via Wereldwijzer app
correctie van 14 juli tot 10 augustus :redface::biggrin:
Heey Kim,
Lijkt me leuk !
ik heb nog niet echt concrete plannen maar zou wel graag naar de jungle van Borneo gaan en misschien een stukje Philippijnen bezichtigen 
wat is jou verdere planning?
Groetjes Valerie
Heey, ik ga naar Vietnam, Laos en Cambodja dus niet echt andere landen want daar heb ik geen tijd voor helaas…
Sent from my ME302C using Wereldwijzer Reisforums mobile app
borneo schijnt erg mooi te zijn
en filipijnen lijkt me ook erg gaaf
zin om evt. samen wat te plannen??
gr jeroen
heey jeroen ,
ik heb je een berichtje gestuurd dan kunnen we kijken als onze plannen op elkaar afstemmen
groetjes valerie
Hallo Valerie,
Ik ga aankomende zomer ook naar Thailand. Ik vertrek 2 dagen later naar Bangkok, en ik kom 11 augustus terug. Ik heb zelf 2 nachten Bangkok geboekt en wil vanaf daar verder reizen, waarschijnlijk naar het noorden. Jij al globaal een route?
Groetjes
Shaun Janssen
Hee Valerie!
Ook ik zou deze zomer graag een maandje weggaan, en backpacken staat hoog op mijn verlanglijstje.
Een combi van natuur, cultuur en ontspanning klinkt ideaal (: Ik zou het liefst wel zo low-budget mogelijk gaan!
Zelf ben ik 22 jaar oud en studente in Utrecht.
Heb je in de tussentijd al concrete plannen gemaakt?
heey shaun,
ik weet nog niet als ik richting thailand ga, ik denk dat je het verkeerd gelezen heb !
maar als ik toch die richting op ga laat ik het je weten 
groetjes Valerie
heeey Milou 
ik hou ook van back to basic en low budget reizen, couchsurfing en natuurlijk af en toe een beetje luxe is ook niet verkeerd natuurlijk!
ik ben zeer sportief ik sport bijna elke dag , doe aan dansen en yoga.
hoe ik mij deze reis voorstel:een tocht door de jungle van borneo wil ik zoiezo doen , sulawesi lijkt me mooi en de philippijnen moet ook mooi zijn maar suggesties zijn welkom :biggrin:
En hoe zie jij jou reis voor je !
groetjes valerie
Hee Valerie,
Ikzelf zou ook graag deze zomer (liefst in juli, maar augustus kan ook) een rondreis maken in Azië en heb mijn oog eigenlijk al een beetje laten vallen op Vietnam. Weet niet of dat voor jou ook een optie is? En anders eventueel Milou, ik weet niet of jij al hebt besloten waar je graag naartoe zou willen?
Ik ben in ieder geval 22 jaar en ook (toevallig net als Milou) studente aan de Universiteit van Utrecht. Ik heb nog niks geboekt of concrete plannen gemaakt, aangezien ik het leuk zou vinden om samen met iemand deze reis te maken. Low-budget is ook precies wat ik zoek en een afwisseling tussen veel bezichtigen en tours maken ben ik ook zeker wel in voor een chill dagje of een leuk feestje.
Groetjes Rachelle
Hi Valerie (en andere reizigers)! Ik zit er ook aan te denken om deze zomer richting Azië te trekken. Heb een paar jaar geleden ook zes maanden in Zuid-Oost Azië gezeten dus heb al heel wat gezien, maar ik vind het niet erg om delen opnieuw te doen. Mijn voorkeur gaat echter uit naar Indonesië/Filipijnen/etc of China, waar ik nog niet geweest ben. Of India!
Ik ben 24 jaar en studeer in Den Haag. Laat maar wat horen als je nog op zoek bent reisgenootje! Zou het leuk vinden om een deel samen te doen met iemand.
Groetjes,
Hedwig
heey rachelle ,
vietnam staat op dit moment niet op mijn lijstje maar zag dat er wel meerdere mensen heen gaan 
xx
hee Hedwig,
india lijkt mij ook leuk maar wel gevaarlijk
maar als we dit met eventueel wat meer mensen kunnen doen ?
philipijnen lijkt me mooi maar ook sulawesi en borneo staan op mijn lijstje !
dus als er meer mensen zijn die dit ook zouden willen doen !:zon02:
Hoi Valerie,
deze maand zal ik afstuderen en ik wil graag in augustus naar Borneo. Het oerwoud trekt me erg en ik hou van de sfeer in Azie. Nu zoek ik nog een reispartner. Zijn je plannen al concreter? Of zijn er anderen nog op zoek? Het lijkt me ook leuk met een groep op te trekken, leuke dynamiek.
Groetjes
Hey,
Ik wil zelf ook heel graag naar india maar als 18 jarige meisje alleen lijkt me dat niet een heel strak plan
ik heb verder niet heel verl plannen, alleen dat ik 10 aug heel graag naarcfull moon party wil in thailand haha.
Op dit moment zit ik nog in oz en hrb nog geen vlucht geboekt dus laat maar weten als je naar india gaat (ik wil heel graag de taj mahal zien!) Als je meer wilt weten stuur gerust een berichtje!
Groetjes