Ik ga eind dit jaar, november, beginnen met een tripje van 5 maanden.
Dit wordt mij eerste backpackers trip en vast niet de laatste.
Aangezien ik nog helemaal onervaren ben is het altijd handig om in contact te komen met mensen die alwel enige ervaring hebben op dat gebied.
Ik zal me eerst even voorstellen…mijn naam is Johan, ik ben 24 jaar en werkzaam bij de politie. Ik ben redelijk sportief ingesteld en mag graag de wereld verkennen en ontdekken. Daarnaast spontaan, vrolijk en volgens mij ook wel gezellig :slywink:.
Ik ga op reis naar Australie en Nieuw Zeeland. Mogelijk dat ik er nog een ander continent bij ga pakken maar dat moet ik allemaal nog maar even bekijken.
Ik ben niet echt op zoek…maar een reispartner hier en daar lijkt me altijd leuk. Misschien dat er hier iemand bij zit die dezelfde plannen heeft rond dezelfde tijd en ook wel zin heeft in nieuw contact, then let me know!
Mogelijk dat we dan een gedeelte van de reis kunnen combineren of ergens een meeting kunnen hebben. Oud en nieuw in Sydney misschien?
Nou ik hoor het wel…in ieder geval alvast veel reisplezier voor 2008!!
hey Johan,
ook ik ga in november dit jaar naar Australie en wil ook naar nieuw zeeland. Hahaha nou in ieder geval iets om over te praten dus. voeg me anders maar toe op msn dat lijkt me een stuk handiger, my.bell.is.ringing_tringtring@hotmail.com
Ik ben Sara, 29 en van België (Antwerpen). ik was van plan in januari 2009 te vertrekken voor 3 maanden. Ik wil graag eerst een tijdje in Australië verblijven, dan naar Nieuw Zeeland en eindigen met 2 weekjes vakantie in Fiji. Ik heb geen reispartner dus alle gezelschap is uiteraard welkom. Ik wil daar wat werken, wat verkennen, wat watersporten en wat feesten Laat maar weten als we dezelfde reisinteresses blijken te hebben…
Ik ben over een paar dagen 20 en ook ik wil in november naar Australie.
Via een stichting ga ik om een goede start en introductie te hebben omdat dit mijn eerste grote/lange reis word. Ik begin in sydney en wil daarna doorreizen naar Melbourne om daar 31 dec. oud-nieuw te vieren @ Sensation. In januari plan ik om 1 tot 1,5 maand naar NewZeeland te gaan (dan is het daar nog volop zomer en buiten het zomerseisoen schijnt het daar nogal koud te zijn).
Dan weer terug naar Australie en miss een auto huren? Er zijn wel wat plaatsen die ik wil zien maar de hele route precies wil ik niet plannen omdat het toch weer zo kan veranderen. ook wil ik wat werken hier en daar en zeker een x wwoof’en!
Ik ben ook niet perce op zoek naar een reismaatje maar het is wel leuk om mensen te leren kennen die in die periode ook daarheen gaan en misschien is het wat om een gedeelte samen te reizen?
Ik zag dat jullie allemaal geinteresseerd zijn om eind 2008 richting Oz te vertrekken. Verstandige keuze.
Zelf ben ik een Belg van 26j en ben in april naar Sydney verhuisd om hier de komende 2 jaar te werken (en zeker nog geen spijt van mijn keuze:)).
Nu heb ik een 10-tal dagen verlof rond kerst en nieuw en weet nog niet echt hoe die op te vullen. Veel collega’s en vrienden gaan naar Europa om bij hun familie te zijn (verrassend hoe weing Aussies ik hier eigenlijk ken:)) terwijl andere dan weer hun verlof op de Fiji-eilanden willen doorbrengen (en ben nog niet overtuigd of ik dat wil doen).
Ik zat er dus aan te denken om misschien een roadtrip ofzo te doen richting het noorden (Queensland). Ik heb maar 10 dagen dus het zal een korte trip voor mij zijn maar jullie kunnen altijd verder reizen.
Dus als het iemand wat lijkt, laat maar iets weten. Ook als je een andere periode in Sydney bent, laat ma iets weten. Altijd plezant om nieuwe mensen te ontmoeten en ik kan je altijd een tour van Sydney geven:).
Mijn email adres is [EMAIL=“ced_folens@hotmail.com”]ced_folens@hotmail.com.
Succes nog met het boeken van jullie trip!
Cheers,
Cedric
PS: Nog eens zeggen dat jullie geen spijt zullen hebben van naar Oz te komen:D
heey…en ook ik ben bezig met het maken van plannen…heb nog niks concreets…australie…nieuw zeeland…fuij…thailand…wil veel te veel…ga er wel bij werken…wie weet kunnen we eens contact hebben…en de plannen samen uitwerken…groetjes annemieke (23)
Ik ben ook van plan om in Januari 2009 naar australië en Nieuw Zeeland te reizen…
Ik heb nog geen reispartner dus lijkt mij wel leuk om een paar ideetjes uit te wisselen met mensen die dezelfde plannen hebben en wie weet miss zelf een reisgenoot te vinden.
Voeg mij even toe in msn of skype (miss australië ofzo vermelden, bij het toevoegen) als je dezelfde interesses hebt…