Hallo! :wereld:
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Ydwine, geboren op 29 maart 1992 (17 jaar) in Leeuwarden (Friesland), waar ik nu nog steeds woon. Ik zit op het moment in het examenjaar van de Havo. Het lijkt me geweldig om, nadat ik mijn diploma gehaald heb, voor een aantal maanden op wereldreis te gaan! (Backpacken)
Ik zat zelf te denken aan eind 2010, begin 2011. Aangezien er behoorlijke kosten bij zo’n reis komen kijken, lijkt het me natuurlijk verstandig flink wat spaargeld op zak te hebben. Het is dan dus ook de bedoeling om in de periode na mijn examen tot de wereldreis behoorlijk wat te gaan werken .
De continenten Australië en Azië spreken me erorm aan! Het lijkt me fantastisch!
Zoals jullie waarschijnlijk wel uit de tekst kunnen opmaken is dat ik me nog helemaal niet heel goed verdiept heb in mogelijke reizen, maar dat is dan natuurlijk ook iets waar we samen uit moeten komen!
Ik ben erg avontuurlijk ingesteld en hou van onverwachte dingen! Het moet dus ook geen perfect geplande reis worden.
Verrassend genoeg ben ik dus nog wel op zoek naar een geschikte leeftijds- reisgenoot!:zon02: (leeftijdsgenoot is de enige eis) :hihi: Er is namelijk hellaas niemand in mijn omgeving die de soortgelijke plannen als ik heb, heeft. Vind je mijn verhaal interessant en lijkt het je leuk om eventueel met mij in de betreffende periode op deze avontuurlijke reis te gaan?! - Heb je zelf ongeveer de zelfde plannen?!
(Ik sta zeker open voor eventueel andere ideeen/ landen)!
Neem contact op! (Ook als je meer informatie wilt)!
Je kan ook altijd een kijkje nemen op mijn hyves. ydwiine.hyves.nl
Of een email sturen –> [EMAIL=“ydwine92@hotmail.com”]ydwine92@hotmail.com
Wie weet tot binnekort!
Groetjes,
Ydwine