Reisgenoot gezocht augustus 2008

Hoi hoi allemaal!!!

Ik ben Cindy, 23 jaar en woon in zuid-holland… Ik heb al een aantal vakanties achter de rug maar dat waren allemaal typische strand- en stapvakanties … Blijft leuk natuurlijk :tongue: maar ik wil dit jaar iets anders… Ik heb een hele leuke reis naar Mexico gevonden 1 aug tot 23 aug maar ik het lijkt me erg leuk om samen te gaan… Het is voor mij voor het eerst dat ik buiten Europa ga en met zn tweetjes is wel zo gezellie toch???

Mocht je denken: leuk idee maar ik wil echt niet naar Mexico … laat het weten want er zijn nog veel meer landen waar ik graag heen zou gaan!!

Dus ben je een gezellige jongen of meid… let me know!!!

groetjes Cindy

Hoi Cindy!

ook ik wil deze zomer voor zo’n drie weken een mooie reis maken. Nu ben ik alleen al wel in Mexico geweest.

Ikzelf zit te denken aan West-Australië of Canada.

Ik houd ervan om op reis veel te zien en te doen, maar ook lekker te relaxen en gewoon te genieten!!!

Ik ben trouwens 25 jaar en woon in het midden van het land.

Wie weet tot horens!

groetjes
Linda

Hoi Linda, als je aan Canada denkt, dan kunnen we wellicht samen iets ondernemen! Veel zien en genieten klinkt goed! Ik ben zelf 24, bijna afgestudeerd en werk inmiddels. Ik ben makkelijk in omgang en enthousiast. Ik heb zelf 3 weken vakantie! Mochten jullie niets afspreken over Mexico/australie, misschien kun je dan contact met mij opnemen over Canada? Groetjes Anneke

hoi cindy

jou berichtje sprekt me wel aan ik ben op zoek naar een reisgenootje voor deze zomer jou berichtje spreekt me wel aan, ik sta overal voor open om er een leuke vakantie van te maken
ik ben trouwens 24 jaar en kom uit utecht je kunt me mailen naar [EMAIL=“gansjenicole@hotmail.com”]gansjenicole@hotmail.com

groetjes nicole

hoi,ik ga deze zomer op reis naar montenegro op bezoek bij familie!ik ga er elk jaar,dus iemand meenemen is echt niet eerg voor hen,ze vinden dat eerder tof!dus spreekt het jou aan contacteer me dan op [EMAIL=“msn??denmeyke@hotmail.com”]msn??denmeyke@hotmail.com. ik ga van 21 julie tot 8 augustus!dit kan nog aangepast of verandert worden

Hoi Cindy,

Wat heb je voor leuks gevonden in deze periode? Ik ben wel geinteresseerd… Ik reis altijd met rugtas.

Groetjes, wereldziener ( vrouw 25 jaar, uit het Westland ZH)