Reisgenoot gezocht 30+ voor Thailand rond midden nov begin dec 2013

Hallo,

Zo rond midden nov. begin dec. wil ik gaan reizen in Thailand. Het lijkt me leuk om dan met iemand te beginnen en misschien samen op te trekken de eerste week en evt. langer.

Voor mij geldt dat ik graag de dingen op mijn pad laat komen en dus nog niet heel concrete en vaste plannen heb. Ik wil in ieder geval naar Chiang Mai en naar Koh Chang, Sukhothai, Pai. Dat zijn de dingen die ik in ieder geval wil zien.

Een combinatie van culturele activiteiten, relaxen op een mooi strand, lekker eten en sportivere activiteiten bijv. snorkelen en jungle tochten, dat is zo’n beetje hoe ik graag mijn reis zou indelen.

Als het je leuk lijkt om samen te starten, laat het me dan even weten.

Groet,

Liz

Hey Liz,
Ik vertrek op 15/11 naar Bangkok (2a3dagen) . Planning is deeltje Thailand en Cambodja erbij te nemen . Koh Chang stond ook al in mijn verlanglijstje. Wat is jou vertrekdatum ? Nog vragen laat me dan een seintje .
Groetjes
Johnno(36j) uit Antwerpen

Hai Johnno,

Ik heb nog niet geboekt. Ik heb een optie op 4 december. Ik heb daar net een offerte van ontvangen. Dan ben ik dus 5 dec. in Bangkok.

Hoe lang wil jij gaan reizen? Want ik neem aan dat je zo rond de 5 dec niet meer in Bangkok vertoeft. (ik wil daar zelf zo snel snel mogelijk weg namelijk) Maar misschien is het wel leuk om on the way elkaar te ontmoeten als onze plannne/paden elkaar kruisen.

Groet,

Liz

Hey,
Ik ga blijf enkele dagen Bangkok om verjaardag te vieren .
Mijn vakantie eindigd op 11/12.
Weet niet wanneer je koh chang enz gaat doen maar ik kan dat in het begin of einde doen daar ben ik nog niet uit.
Ik hoor het wel van je wat de plannen zijn ,
Groetjes

december 3012? ik vrees dat ik dat niet haal !:crybaby::crybaby:

Hahaha! Ja… ik dus ook niet vrees ik… Ik kreeg het niet meer uit de titel… Toch een mooi plan voor een volgend leven ofzo :slight_smile:

Hoi Johnno,

Er heeft zich een vervelende omstandigheid voorgedaan, waardoor ik mijn reis zal moeten uitstellen. Dus ik kan er nu even niks over zeggen wanneer ik waar ben.

Mocht ik toch nog in die tijd gaan dan laat ik het je nog weten.

Fijne reis in ieder geval!

Groet,

Liz