Reisgenoot gezicht voor Azie of Midden-Oosten

Hallo allemaal,

ik ben van plan om dit jaar (september/oktober wellicht) richting Azie of het Midden-Oosten te gaan.
Het liefst zou ik gaan backpacken of in elk geval low budget gaan. Veel cultuur opsnuiven en mensen/dingen zien. Ik heb echter geen ervaring met backpacken. Ben wel erg capabel en avontuurlijk ingesteld, maar toch lijkt een reisgenootje mij prettig.
ik denk aan een week of 2 a 3.

Hi susan, zag je oproepje! ik ben aan het backpacken tussen bangkok, Thailand en Den pasar Indonesië tussen 20 mei en 1 juli. ik heb de afgelopen 7 maanden gebackpacked door Nieuw zeeland en Australie! Misschien past jouw reisplan hier ook in! Maar mijn plan is ook flexibel dus laat maar weten wat je zou willen. Zou leuk zijn!

Veel groetjes, Tim

Hoi Suzan,

Het busje waarmee ik ga maakt een rondreis van ca. 3 maanden en kan 4 tot 5 passagiers meenemen.
De start is begin juni v.a. UB, mijn plan is om v.a.ca 23 juli mee te reizen,
ong. 4 weken, naar het westen en noorden en het eindpunt van de reis is in U.B. Vorig jaar heb ik op deze manier ook in Mongolie gereisd, het is heel goed bevallen. Op deze manier van reizen kom je bijna niet in de bewoonde wereld, maar kom je wel regelmatig in contact met de nomaden, die bijzonder gastvrij zijn. Ik weet inmiddels dat behalve mijn persoontje nog een vrouw meegaat van ca. 30 jr. en ook Roelof de Vries van famous Wolf reist mee. Ondanks dat er ook anderen meereizen is er ook veel mogelijkheid tot gewoon je eigen gang gaan. Er zijn ook tenten beschikbaar en w.s. ook slaapzak en luchtmatras, dat scheelt weer in de bagage. Om een indruk te krijgen kun je ook kijken op www.famouswolftravels.com. Hoop van je te horen.

Hartelijke groet, Jet

Ik heb hetzelfde plan en dezelfde naam, wat wil je nog meer :wink: