Ik ben Hester, 19 jaar oud en op zoek naar een reisgenoot!
Ben sinds enkele weken gestopt met m’n studie en heb nu opeens zeeen van tijd over. Tijd die ik graag wil gebruiken om 1 van mijn grootste passies te gaan beleven: reizen!
Waar ik naar toe wil… overal eigenlijk! Het zou me ontzettend gaaf lijken om een paar maanden door Zuid-Amerika te trekken, maar ook Nieuw-Zeeland, Azie, Afrika of de V.S. spreken me aan. Alles eigenlijk wel.
Wat voor soort reizen trekken me… Ook alles wel! Zit zelf nu een beetje te denken aan een combinatie van low-budget rondtrekken, vrijwilligerswerk en (tijdelijk) betaald werk. Gewoon, wat je maar op je pad tegenkomt.
Lijkt dit jou ook wat?
Stuur dan een mailtje naar: [EMAIL=“hesterr@ gmail.com”]hesterr @ gmail.com of laat hier een bericht achter.
He Hester, ik ben Larissa, 21 jaar, heb vorig jaar een half jaar in Zuid Afrika gewoond en wil in maart 2008 teruggaan…De Garden Route en Kaapstad bezoeken en vervolgens een reis maken met nomad tours. dat is een reis door zuidelijk afrika (zuid afrika, namibie, botswana, zambia, aimbabwe, malawi en tanzania)…het is overtruck camping reis van 1050 euro…
als het je wat lijkt , let me know!
mijn email is larissawestendorp@hotmail.com