Reisgenoot voor Zuid (elijk) Afrika !!!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot in de periode van +/- maart, april, mei 2008 voor een rondreis door Zuid Afrika (iig Drakensberg, Durban, Port Elizabeth, Garden Route –> Kaapstad @bazbus)…en Zuidelijk Afrika (cape town to victoria falls of delta to dar el salam via nomadtours.co.za).
Ik heb al eerder een half jaar in Zuid Afrika gewoon en ben verliefd geworden op deze ‘wereld in 1’! Ik wil graag terug om dat te zien wat ik de vorige keer heb gemist en ik heb ervaring in wat wel en niet kan in het land! Als je zin hebt om met me mee te gaan, let me know!!!

Hi Larissa,

Ik ben afgelopen december voor een maand in Zuid Afrika geweest waar ik vrijwilligerswerk gedaan heb. Ik ben ook verliefd op het land geworden. Maar omdat ik die maand op 2 plekken zat heb niet veel kunnen rondreizen. Ik ben zelf ook van plan om in april of mei voor ongeveer 3 maanden terug te gaan. Ik zou graag wat willen rondreizen in Zuid Afrika maar ik zou ook graag andere landen van Afrika willen zien. Heb jij al concrete plannen? Mis kunnen we er via msn of de mail eens over praten.
Groetjes,
Bianca
bianca_van_den_berg@hotmail.com