Reisgenoot(e) gezocht voor rondreis door Argentinië of Nieuw Zeeland

Hallo ik zoek iemand om samen met mij een rondreis door Argentinië of nieuw zeeland te maken.
Het liefst zou ik met een 4X4 reizen zodat we overal kunnen komen en het land echt kunnen zien.
Wanneer? Natuurlijk in overleg maar ergens in 2007, hoelang tussen de 4 en 8 weken.

Ik zoek iemand die er geen probleem mee heeft dat als we samen op 1 kamer of in 1 tent moeten slapen, dat ik een luier draag, ik heb na een ongeluk enkele jaren geleden een bedplas probleem.

Groetjes Sander,

[EMAIL=“alexander@sanders-site.net”]alexander@sanders-site.net

hoi sander,

ik zelf wil in 2007 ook een rondreis maken, new zeeland zou ik ook erg leuk vinden. Ik kan alleen max. 3 a 4 weken weg dus weet niet of je daar een probleem mee zou hebben?

groetjes mandy

Nee daar heb ik geen probleem mee 3 tot 4 weken kan voor mij ook.

Groetjes Alexander

oke das mooi. weet je al een beetje welke periode je weg zou willen? ik zou ook echt niet weten wat de kosten zijn voor zoiets, heb jij al een bedrag in je hoofd?

groetjes Mandy

De periode maak me eigenlijk niet zo veel uit, al loopt de zomer periode in New Zealand tot en met februari.
De vlucht + auto kost tussen de 1100 en 1500 euro( fly and drive) en daar komen de overnachtingen nog bij.

Groeten Alexander

Maar de winter is in nieuw zeeland ook leuk, het is niet echt koud en je schijnt er in de bergen goed te kunnen snowboarden, snowboard jij?