Nieuw-Zeeland, begin 2008, 2 maanden rond trekken.
Dat gaat een goede vriend van mij doen en is op zoek naar reisgenoten. Hij heeft vaak alleen rond gereisd en mist tijdens de reis mensen om de indrukken te delen en ook vooral mensen om de herinneringen mee te delen.
Het kan ook een deel van de reis zijn die samen wordt gedaan natuurlijk.
Hij is 45 jaar, interesse in andere culturen, mensen en natuur. Is een rustig type en houdt van goede gesprekken of lekker een boek lezen.
Ik hoop dat er mensen zijn die in die periode naar NZ gaan en op zoek zijn naar reisgenoten.
Omdat hij tijdelijk geen PC heeft doe ik deze oproep.
HALLO SHARON,
iK BEN VAN PLAN OM IN DIE PERIODE (zeer waarschijnlijk) PER FIETS
HET NOORDER EN ZUIDER EILAND TE GAAN BEFIETSEN.
WIL CAMPEREN MAAR OOK HOSTELS EN PARTICULIER OVERNACHTEN.
hEB HETZELFDE ALS JE VRIEND DAT IK HET PRETTIG VIND OM ERVARINGEN ONDERWEG TE DELEN.
DAAROM HEB IK BESLOTEN DE REIS BIJ CYCLETOURS TE BOEKEN,INDIEN IK GEEN REISGENOOT VIND.
ZIJ BIEDEN EEN 50 DAAGSE REIS AAN ,WAARVOOR MINIMAAL 6 DEELNEMERS NODIG ZIJN.(kosten 3500,-incl ticket)
MISCHIEN OOK IETS VOOR HEM ?,EN ANDERS BEN IK VERDER NIEUWSGIERIG NAAR
ZIJN REISPLANNEN?
GROET RONALD.(00k op kariebje@yahoo.com)
Ik ben 53 jaar en de bedoeling is om half november 2008 voor 4 weken naar Nieuw Zeeland te gaan met een camper. Ik zoek daarvoor - in principe - nog een reisgenoot. Het samendelen van de kosten van camper, campings en benzine scheelt al gauw een 1200 - 1500 euro, dus zeker de moeite waard.
Ik ben zelf al eerder geweest.
Dus laat je vriend sowieso maar eens kijken op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Ik sanp dat mijn geplande reisdatum en duur niet overeenkomt.
Maar t/m half december zijn de kosten van de campers flink goedkoper, dan in de periode van 15 december t/m eind februari.