Goh wat een originele titel maar ik zal me even voorstellen! Ik ben Coen, 27 jaar en kom uit Den Haag. Voor 2008 heb ik mezelf voorgenomen om wat meer van de wereld te gaan zien en aangezien de meeste van mijn vrienden allemaal rekening moeten houden met vrouw/man/kinders/etc ben ik dus naar iemand opzoek om mee op pad te gaan. Op dit moment heb ik wel een ergg drukke baan dus mijn plan is een paar keer in 2008 ergens naartoe te gaan voor een korte week/lang weekend. Dat vind ik leuker dan naar 1 plek te gaan voor 4 weken en er alle vrije dagen doorheen te halen. Voordeel is wel dat ik niet gebonden ben aan bepaalde vakantie dagen, dus ik kan vertrekken wanneer het uit komt.
Wat staat er zoal op mijn verlanglijstje? Binnen europa: Ijsland,Milaan,London,Wenen. Buiten europa: ALLES! maar plaatsen zoals tokio/singapore/sidney/dubai/NY staan in elk geval hoog op de lijst. Afgezien van de steden zien vind ik het ook leuk om dingen te doen zoals wintersport/safari/duiken/verzin het maar. Niet dat ik perse iedere dag 5 keer een maraton wil lopen, je moet af en toe ook wel rustig aan kunnen doen, maar de hele dag op het strand liggen is aan mij echt niet besteed.
Ok mocht dit je aanspreken laat dan een berichtje achter dan kunnen we op msn verder praten en een keer afspreken, dan weet je ook met wie je op pad gaat (moet er niet aan denken dat ik zomaar met mij in het buitenland vast zou zitten :teeth:)
hey ! Klinkt leuk om hier en daar stedentrips te doen!
Mijn vakantie wordt dit jaar erg low budget. Heb net mijn vakantiegeld moeten spenderen aan een nieuwe laptop Dus een lange duurdere vakantie zit er voor mij niet in. Stedentrips zijn dus wel aan mij besteed daardoor!
Oh stom, ik heb me nog niet eens voorgesteld. Ik ben Ellen, 20 en woon in groningen. Steden binnen europa zijn voor mij nog betaalbaar, en het maakt me niks uit waar naar toe. Wenen schijnt super te zijn trouwens!
Nouja, let me know Ik wacht met spanning op een reactie!
Ik heet (ook al) Ellen, voor de tweede keer 25 jaar oud en ik zit deze zomer een paar maanden in het Caribisch gebied. Ben van plan van daar uit een kleine vakantie naar Venezuela te maken in (waarschijnlijk) juli, dus als je zin hebt om aan te haken, tot nu toe ben ik nog alleen …
En meeten is geen enkel probleem, ik woon ook in Den Haag.
grtjs!
Ellen
Oh, en je kunt me stalken via [EMAIL=“belle_el@hotmail.com”]belle_el@hotmail.com.
Ik las je berichtje net en het sprak me aan;)… Ik ben zelf 18 jaar( nog best jong I know) maar ik zou ook graag veel dingen willen zien van de wereld… Aan de ene kant lijkt het me super om voor een langere tijd ergens heen te gaan maar ben best een familie mens en weet van me zelf dat ik snel heimwee naar familie krijg als ik langere tijd van huis ben…
Ik zou het leuk vinden om iemand te vinden waar je samen mee kan reizen. Vrienden zitten op school en werken dus hebben hier geen tijd voor. Ik zelf werk maar kan vrij nemen wanneer ik wil;)… naja als het je wat lijkt hoor ik he twel;) [EMAIL=“Lisavanderv@hotmail.com”]Lisavanderv@hotmail.com
Hallo, ik ben Heidi 31 jaar en wonende te Leuven. Van de zomer reis ik voor enkele weken naar de Egyptische Sinaï. Mensen die zin hebben in reizen met de lokale bevolking, slapen onder een prachtige sterrenhemel, door een woestijn trekken, verblijven in een ecolodge in de baai van Nuweiba geef me een seintje. Alles je graag mee reist en geen massatoerisme wenst post een berichtje in mijn inbox of mail me [EMAIL=“woopie266@hotmail.com”]woopie266@hotmail.com