Reisgenoot(e) gezocht Australië okt/nov/dec2010 Sydney-Cairns

Hi you all!

Ik, Paul,(31 jaar) en ga rond 20 oktober naar Australie voor een week of zes! Na een paar dagen Sydney strand wil ik een weekje naar Tasmanie en vervolgens per camper van Sydney (of Melbourne) naar Cairns om daar een tijdje aan het rif te verblijven en te duiken! Mijn reis zal worden afgesloten met een lange week Fiji-eilanden.

Het lijkt me leuk dit (gedeeltelijk of helemaal) samen te doen met een gezellige reisgenoot(genote) om de ervaringen onderweg te kunnen delen. Lijkt het je wat om een camper te delen of om gewoon mee te reizen(want die camper huur ik toch) lijkt het me leuk wat van je te horen!
Mailen kun je naar: [EMAIL=“pako1979@hotmail.com”]pako1979@hotmail.com

Beetje erg kortdag, maar wel lekker impulsief toch!

Greets Paul :vak02:

Hi Paul…

Ik (26 jaar) vlieg 16 oktober naar Sydney… ik ga met een groepsreis en 4 dagen zijn gepland, maar dan… ik heb echt geen idee hoe en wat. Ik wil op zich graag met een camper op weg, maar not by myself! Dus wie weet kunnen we een gedeelte idd samen gaan doen. Ik moet tijdens mijn verblijf wel gaan werken, want ik ben anders binnen een te korte tijd weer in NL, maar kan ik op zich gaan doen in of na Cairns, afhankelijk van hoe lang je wilt reizen! M’n mail: [EMAIL=“susanne_helsdingen@hotmail.com”]susanne_helsdingen@hotmail.com.

Groetjes, Susanne

Hoi Paul en Suzanne,

Mijn naam is Noortje (28 jr.), en ik vlieg 30 September naar Australie. Ik ga echter de reis in omgekeerde richting doen, begin in Cairns en reis richting het zuiden. Maar het lijkt me heel leuk onderweg stukjes samen te reizen en uitstapjes te maken, en aangezien we ongeveer op hetzelfde spoor zitten komen we elkaar misschien wel tegen. Eind oktober/begin november hoop ik ergens rond Brisbane te zitten dus mochten jullie daar dan ook in de buurt zijn laat het me gerust weten! Je kan me altijd bereiken via mijn mailadres [EMAIL=“noortjeoudhuis@hotmail.com”]noortjeoudhuis@hotmail.com. Veel reisplezier!

Groetjes,
Noortje