Ik heb plannen op in december voor een maand richting Costa Rica te gaan. Ik wilde dit eerst georganiseerd doen, maar een reisje zelf plannen lijkt me ook leuk. Wat raden jullie me aan? Scheelt het veel in geld? En wie wil er eventueel mee??
Ik heb ook nog wel plannen om een keer naar Costa Rica te gaan, omdat mijn broer daar sinds een half jaar woont en werkt. Ik weet alleen nog niet wanneer ik hem ga opzoeken. Momenteel zit ik namelijk voor een afstudeer project in India en ik weet nog niet precies hoe alles gaat lopen als ik weer in NL ben. Ik zit er aan te denk misschien juli / augustus 2005 te gaan.
En natuurlijk scheelt het veel in geld als je alles zelf regelt, dat is nog al logisch. Mijn ouders en mijn andere broer hebben mijn broer in Costa Rica een paar maanden geleden opgezocht (helaas was ik toen met voorbereidingen voor India bezig en kon ik niet mee). Costa Rica is geen goedkoop land tenminste (westerse prijzen), maar schijnt een erg mooi land te zijn als ik de verhalen mag geloven (en de foto’s)
Groeten,
Edwin (24)