Hi!
*Ik vertrek begin mei voor een maand naar Costa Rica (vlieg met Martinair) en vraag me af of er meer mensen in die periode daarheen gaan?! Misschien kunnen we wat afspreken en (een stuk) samen reizen? *
Ik hoor het graag!
Groetjes Britt
Hi!
*Ik vertrek begin mei voor een maand naar Costa Rica (vlieg met Martinair) en vraag me af of er meer mensen in die periode daarheen gaan?! Misschien kunnen we wat afspreken en (een stuk) samen reizen? *
Ik hoor het graag!
Groetjes Britt
hallo,
Kan je wat meer vertellen over wat je daar gaat doen. Ik ben momneteel ook aan t kijken om te vertrekken, maar heb nog niets geregeld en wil niet alleen gaan.
groetjes,
Wendy
Hey Wendy!
*Ik start in San Jose en wil in een maand tijd backpacken door Costa Rica en een stuk van Nicaragua (wellicht ook een stuk van de prachtige kust in Panama)⦠Lowbudget, niet al te dure zaken, gewoon lekker relaxed. *
Op de bonnefooi dus eigenlijk, met de Lonely planet onder mijn arm en me van te voren uitgebreid te hebben ingelezenā¦
Wat zijn jouw ideeen?
hey,
Ik kan me wel vinden in jouw manier van denken. Welke documenten heb je daarvoor nodig? Volstaat een internationaal paspoort of heb je een visum nodig? Qua budget zou ik toch zo goedkoop mogelijk willen blijven. Al een kostenraming gedaan?
Misschien iets meer over mezelf: ik ben 24 jaar, afkomstig van Nieuwpoort en ik heb dringend nood om hier even weg te zijn en een stukje van de wereld te ontdekkenā¦
groetjes
*Dat was ik dus, met mijn nieuwe log-in :biggrin: *