vorig jaar heb ik 4 weken rondgereisd door Thailand. Aangezien ik voor de komende 2 jaar wel genoeg rijst heb gegeten :hihi: wou ik mijn volgende reis plannen richting Zuid-/Midden-Amerika. Costa Rica staat al een tijdje hoog bij mij in het lijstje van landen die ik graag wil bezoeken.
Naar Costa Rica gaat mijn voorkeur uit, maar vele andere Zuid-/Midden-Amerikaanse landen sta ik voor open!
Ik ben Dennis, een 20-jarige jongen uit Groningen.
Graag hoor ik van je als je samen met mij een onvergetelijke reis zou willen maken!
Jongen/meisje maakt mij niets uit, zolang het maar gezellig is!
Groetjes
Hé Dennis uit Groningen. Ten eerste… Dat rijst eten gaat ons zeker binden, want begin dit jaar heb ik 2 maand rondgereisd en gechild in Azie… waardoor mijn rijst liefde opzich ook wel is afgenomen. haha. Costa Rica… COOL! Hoelang was je van plan weg te gaan en hoelang… ben een meisje, 19 jaar, zit in mijn 2e tussenjaar (na de havo zo dom geweest om te stoppen met school, en nu zeer moeilijk om weer aan school te beginnen… reizen is veelste leuk). Kom ook gezellig uit het noorden van NL dus nog iets wat ons kan gaan binden! haha.
leuk dat je reageerd! Dat je liefde voor rijst na 2 maanden is afgelopen kan ik me heel goed begrijpen… Door mijn werk kan ik max. 4 weken vrij nemen. Wanneer ik vrij neem moet geen probleem zijn. Zelf zat ik te denken om 3-4 weken te gaan tussen mei-augustus. Aangezien Costa Rica niet een super groot land is, misschien ook nog een buurland meepikken, maar zoiets wijst zich op de reis vanzelf vind ik. Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit? Ik ben niet bepaald een zon/zee/strand-mens (af en toe even). Hou wel van actieve vakanties.
Als het je wat lijkt kunnen we misschien een keer afspreken, aangezien we toch beide uit het noorden komen.
Niet om het een of ander maar ik heb in costa rica ook heeel veel rijst met bonen op hoor. Laat je hierdoor niet ontmoedigen. Het land is zeker de moeite wAard !