wie heeft er zin om mee op reis te gaan?
Met de rugzak en wel tussen de periode van April tm Augustus 2013.
Heb de mogelijkheid om +/- 5 maanden vakantie op te nemen.
Mijn doel is om richting Azie te vertrekken.
Ben me nog steeds aan het verdiepen naar welke landen precies?
Mijn voorkeur gaat uit naar India, Fillepijnen, Mongolie, Birma, Indonesie, tibet, Thailand. Andere landen valt ook te bekijken.
Iets over mezelf:
Ben 28 jaar
Ben een vrouwke
Ben woonachtig in het gezellige Noord-Brabant
Ik werk binnen de zorg, GGZ (SPH)
Ik ben enthousiast, spontaan, open, eerlijk, hou van ouwehoeren, gek doen, feesten, relaxuh, cultuur, avonturier, natuur, reizen veel zien en nog eens reizen.
Heb al enige reiservaring; Zuid-oost Azie, Afrika, Zuid-Amerika en Europa niet te vergeten.
Vorig jaar naar Zuid-Amerika geweest samen met een reisgenoot die ik hier heb leren kennen.
Denk jij, na het lezen van dit bericht, goh ik heb ook zin in een leuke reis? Samen met mij en evt. meerdere mensen, schroom niet en laat wat van je horen!
Wie weet kunnen we samen iets leuks organiseren en een te gekke vakantie tegenmoet gaan …
Ik zat ook te denken om in april / mei richting Zuid-oost Azië te gaan.
Ik zat te denken aan landen op Bangkok en dan Cambodja en Laos zeker te doen.
Ikzelf ben 27 en kom uit West-Vlaanderen.
Ik zou dit jaar ook alleen gaan, maar ik sta open voor alles
wat zijn je plannen precies?
Cambodia en Laos ben ik geweest, erg mooi.
Wanneer wil je precies gaan?
Ik heb mijn plannen nog niet concreet maar het word wel steeds duidelijk.
Ik wil in ieder geval zeker voor 6 maanden op reis.
Altijd leuk om te bekijken of plannen overeen komen?
Of ergens onderweg te meeten.
Ik ben 25 jaar, vrouw, en vertrek 19 maart richting Delhi.
Daar blijf ik tot 24 maart, want dan vlieg ik door naar Kathmandu om daar met plaatselijke vrienden het Holi Festival te vieren. Van 1 tot 9 april zou ik heel graag naar Tibet doorreizen. Aangezien je hier met verschillende landgenoten samen voor moet zijn om de grens over te mogen, ben ik op zoek naar avonturiers die met mij meewillen! Interesse?
Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken door Thailand in me eentje.
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open
Het lijkt me dan ook leuk om ergens te meeten!
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.
Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in thailand. Het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze peridoe wil ik iig in Thailand zijn.
Misschien kunnen we elkaar rond deze periode ergens treffen?
Mocht je andere ideeen hebben dan hoor ik het graag