Reisgenoot Azie gezocht tussen augustus en december

Hey!

Ik ben David en ben 21 jaar. In juli hoop ik het eerste deel van mijn studie af te ronden. Ik wil dan graag in augustus of september voor een periode van 4 of 5 maanden gaan backpacken in Azie. Mijn huidige plan (maar die wisselt steeds) is het volgende:
Amsterdam -> Beijing (2 weken) -> Noord-Korea (1 - 2 weken) -> Beijing (1 week) -> Rest van China (1 - 1,5 maand) -> Vietnam (2 weken) -> Laos (1 - 2 weken) -> Thailand (3 weken - 1 maand

Aangezien het een best druk programma is kan er nog wel wat afvallen. Maar ik heb nog helemaal geen plannen verder, er staat dus ook nog helemaal niks vast. Het lijkt mij leuk om een deel van de reis samen met iemand anders te doen. Daarnaast lijkt het me leuk om mensen te ontmoeten die dezelfde plannen hebben en misschien ergens tijdens de reis af te spreken.

Azie lijkt me erg mooi en totaal anders dan Nederland, daarom zou ik hier graag heen gaan! Ik ben al wel eerder alleen op reis geweest, maar nog nooit buiten Europa. Ik wil vooral een reis doen waarbij alles relaxed is. Dus niks moeten, maar wel alle mooie dingen bezoeken.

Spreekt dit jou ook aan? Laat wat van je horen! Als je andere opmerkingen hebt dan mag je ook reageren uiteraard!

David

Hoi David!

Ben je al op reis?
Ik vertrek volgende week naar Bangkok. Ben je dan in de buurt?

Groetjes,
Leonie

Nee, ik ben nog niet op reis. Mijn reisplannen zijn iets gewijzigd. Ik vertrek nu aanstaande zondag naar Beijing, China. De zaterdag erop ga ik voor 10 dagen naar Noord-Korea. Vervolgens blijf ik tot 28 november in China en neem ik vervolgens het vliegtuig vanuit Hong Kong weer terug naar Amsterdam. Dus ik ga dit keer niet naar Bangkok helaas.