Reisgenoot Australie Brisbane 3a4 weken in januari

Hoi!
Ik ben op zoek naar een leuk gezellig reisgenootje om mee naar Brisbane ( Australie ) te gaan voor de periode januari/februari.
Het land trekt mij al jaren en ik vond dat het nu een keertje tijd was om het gewoon te gaan doen.
Ik ben gek op mooie strandjes , duiken en snorkelen, afgelegen plekken te bezichtigen ,leren surfen en boottochten te maken.
Maar nu ben ik op zoek naar een reisgenootje voor deze periode. Deze website is m’n laatste hoop.

Groetjes Nikki

hey

ben je van plan in brisbane te blijven ?:slight_smile: is niet veel te zien hoor , je kan beter paar dagen brizzy(brisbane) doen en dan doorreizen naar noorden met auto

fraser island , whitesunday islands , bundaberg , mckay , eungella national park,… allemaal prachtig .
ik zoek nog een reisgenoot voor dat te doen voor eind januari begin februari :slight_smile:

Hoi Jo, Ja dat was inderdaad ook een beetje mijn idee. Ik wil namelijk beginnen bij Brisbane, maar ik wil in totaal maar 1 maand dus ik moet mijn tijd daar goed gaan gebruiken. De dingen die jij benoemd lijken mij super gaaf ! Ik hoor het wel,
Groetjes