Reisgenoot gezocht januari 2016 Brisbane

Hallo, Ik ben Nikki en ik ben 22 jaar. Ik zoek een leuk reisgenootje om in januari mee naar Australie te gaan. Wat wil ik daar doen : Mooie strandjes bezoeken, duiken en snorkelen, feestjes bezoeken en leren surfen. Zelf wil ik voor een maand gaan. Zoek jij ook zo iemand? Reageer AUB!

Hoi Nikki, ik ben Tessa, 19 jaar en ook ik ben rond dezeldse periode in Australië. Ik zou het super leuk vinden om met iemand te reizen! Ik begin mijn reis met een surfcursus die 28 december eindigt in Sudney. Ik blijf daar tot 4 januari en heb vanaf daar nog geen planning. Ik wil graag surfen, mensen ontmoeten, feesten en rondtrekken. Misschien vind je het leuk om samen re reizen aangezien we dezelfde interesses en doelen hebben. Ik hoor graag van je, groejtes Tessa

Hoi Tessa,

Wat leuk ! zit je op dit moment al in Australie? Ik ben nog steeds van plan om te gaan, alleen ben ik nog op zoek naar een tijdelijke baan zodat ik net nog even genoeg kan sparen tot die tijd. Als dat zou lukken, dan kan ik die rondreis nog steeds gaan maken. Is het goed dat we elkaar op de hoogte houden? Wat jij beschrijft is namelijk precies wat ik ook wil !

Groetjes Nikki

Hoi Nikki,

Sorry voor de late reactie, maar ik ben de afgelopen dagen super druk geweest! Ik vertrek 17 december naar Austalië en vlieg dan 20 februari weer naar Nieuw-Zeeland. Maar ik vind het prima om elkaar op de hoogte te houden hoor, lijkt me leuk om samen te reizen! Ik hoor wel van je en succes met alles!

Groetjes Tessa

Hee Tessa en Nikki,

Ik, jongen van 25, ben tot 2-3 januari in Sydney en ga daarna ook richting Brisbane. Verder nog niks gepland, alleen dat ik 28 januari naar Nieuw Zeeland vlieg. Verder heb ik een beetje dezelfde ideeën qua wat ik wil doen. Misschien dat we wat samen kunnen doen (samen is vaak goedkoper in het toch al vrij dure Australië😉)?

Ik hoor het wel, groetjes Rico

Hoi Rico klinkt goed! Waar ben je nu in Sydney?

Hoi meiden,

Deze zelfde interesses heb ik ook:) ik ben 25 jaar en ben van plan om een dezer dagen te gaan boeken en in februari te vertrekken voor gemiddeld 4 weken. Omdat ik voor de 1e x alleen ga reizen, ben ik op zoek naar een leuke meid(en) die met mij samen dezelfde vlucht boekt en de eerste dagen (of langer) Australië wilt gaan verkennen. Heeft iemand interesse om binnenkort samen te vertrekken, let me know! :slight_smile: dan stuur ik je mijn mobiele nr of Facebook even toe.