Ik ben Nikie ben 24 jaar en woon in het midden van het land. Op mijn werk heb ik het eindelijk toch voor elkaar gekregen om een wat langere periode vrij te krijgen. Nu zit ik alleen nog met 1 dingetje en dat is dat ik het gezelliger vind om samen een reis te maken dan alleen, dus hier mijn oproep.
ik ben op zoek naar een reisgeno(oten) die samen met mij of gedeeltelijk voor 3 maanden van November tot februari wil rond reizen in Australië en Nieuw -Zeeland. Er staat nog niets vast en lijkt me leuk om samen een route uit te stippelen. 2 activiteiten die ik wel hoog op mijn lijstje heb staat is een cursus duiken en surfen.
Mocht je het leuk vinden te reizen met me, of om een gedeelte samen te reizen, hoor ik het graag van je.
Ik ben Daniela, 26 jaar… Ik hou van sportieve/actieve dingen en wil graag het avontuur in Australie aangaan!
Je plannen komen grotendeels overeen met die van mij!
Ik ben van plan om half oktober te vertrekken naar Australië. Ook bij mij staat er nog weinig vast, maar zeker het surfen staat ook hoog op mijn prioriteitenlijstje… Verder zou ik het fijn vinden om vooral in het begin samen met iemand het avontuur aan te gaan.
Staat vertrek in november sowieso vast voor jou?
Ik zit helaas aan deze maanden vast i.v.m mijn werk.
Kan helaas niet een maand eerder. Zelf vind ik het ook prettiger om met iemand
De reis samen te beginnen is toch wel erg spannend om zo iets helemaal alleen te doen.
Staat voor jouw de maand oktober vast?
Ik zit i.v.m. werk ook redelijk vast aan het najaar… Uiterlijk half januari moet ik toch weer terug zijn.
Ik had een optie genomen voor vertrek op 22 oktober. Wil jij begin november vertrekken dan? Of pas eind november?
ik kan vanaf de 2de week van november, dat is ruim 3 weken later dan dat jij vetrekt.
Dat is wel erg jammer. Heb jij al wel een idee hoe jij je gaat verplaatsen in australie?
5 juni ga ik naar een info avond van Activity International over Australie/NZ.
Aan de hand van de informatie wil ik mijn plannen wat concreter maken. Ben nu nog veel aan het oriënteren en uitzoeken over de mogelijkheden. Hoe ik me ga verplaatsen weet ik nog niet… Ik denk dat het een auto huren/kopen het makkelijkst is.
Activity International biedt ook een reis incl. starterspakket en surfcursus aan (http://www.activityinternational.nl/Australie/BEST_DEALS.aspx). Dit spreekt me ook wel aan… Je start je reis dan in een groep en in de eerste 1,5 week staan dan al diverse activiteiten gepland. Daarna is iedereen vrij om te gaan waar je wil… 2 kennissen van mij zijn recent teruggekomen uit Australië en zij adviseren allebei om vooraf niet té veel te plannen, maar om ter plekke te bekijken wat er op je pad komt.
Overigens zou vertrek in november nog wel een optie zijn voor mij, maar dan het liefst wel zo vroeg mogelijk in november…
jullie plannen lijken op die van mij. Wil zelf ook graag op reis, maar doe dit liever niet alleen. Ook zou ik graag naar nieuw Zeeland gaan en het liefst reis ik met eigen vervoer. Wellicht kunnen we eens van gedachten wisselen. Of evt met een klein groepje reizen?
Hey!
Hebben jullie inmiddels je reisgenoot al gevonden?
Ik heb soortgelijke plannen. Ik wil in september/oktober vertrekken richting Australie. Ik heb geen vaste plannen en ben ook niet van plan om van te voren al vanalles vast te leggen. Ik wil van daaruit bekijken wat ik ga doen, wel heb ik een aantal dingen die ik graag wil zien/doen.
Groetjes!
prettig je ontmoeten op de golven van de internet oceaan
ik heb je vraag gelezen
ik ga naar Australië en/of N Zeeland …hoewel nog niets gepland i
heb veel gereisd (vaak alleen, vaak in Azie nooit in A of NZ) en weet een ding zeker samen reizen (langer dan een paar dagen) is geen sine cure
het moet klikken en je moet goede afspraken hebben
zelfs veel koppels zien hun realtie tijdens reizen ten onder gaan en die worden verondersteld elkaar te kennen maar misschien is het juist die veronderstellng die het probleem is
dus of ik je met dit antwoord een antwoord op je vraag gaf weet ik niet
heb je al enig idee hoe te reizen (huurauto, openbaar vervoer etc, of mix), welk verblijf hotel, B &B, CS , HC ???
Hebben jullie inmiddels als iemand gevonden? Ik zoek nog iemand om vanaf begin november mee te reizen van Broome, via Darwin en Alice Springs naar Adelaide. Als het mee zit zelfs nog naar Perth of helemaal terug naar Broome. Ik heb ongeveer twee maanden de tijd. Ik wil graag een auto huren en daarmee een route bepalen die ons uitkomt, leven de vrijheid!
Even wat over mezelf: 29 jaar, wordt mijn derde keer Down Under, ben graag actief en ondernemend maar houd ook van een avondje stappen en gezelligheid/plezier, maak graag foto’s en reizen is mijn grootste hobby.
Was intussen mijn plan aan het wijzigen naar ZO Azie begin 2014 maar ik zie Australie nog zitten. Kunnen wij eens volledig vrijblijvend info uitwisselen via telefoon? Waar woon je? Zlf woon ik in Antwerpen.
groetjes
Leuk om je bericht te lezen!
Ik heb mijn reis al vast gelegd en ga uiteindelijk toch in mijn eentje eerst na thailand en daarna na australië.
Een hele vakantie in ieder geval toegwenst en hopelijk vind je nog iemand.!