Reisgenoot Australië 2010

Hoi!

Mijn naam is Karin, 22 jaar. Ik studeer Televisie en Media Producties in het noorden van het land, en loop momenteel alweer drie maanden stage in Melbourne. Nadat ik mijn stage in juni 2010 heb afgerond, ga ik een aantal maanden werken hier in Australië om het benodigde geld bij elkaar te krijgen. Daarna ben ik van plan 3-4 maanden door Australië te gaan reizen. Omdat het niet echt gezellig is om dit alleen te doen, ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot. Ik ben een vrij rustig persoon, en houd niet van nietsdoen. Ik ben hier om zoveel mogelijk te zien en te doen!

Ik houd niet erg van uitgaan/stappen, maar ben wel erg actief. Wat reisplan betreft, heb ik nog niet echt iets uitgestippeld. De Oostkust lijkt me erg mooi, maar de Westkust heeft ook veel te bieden. Ningaloo Reef is schitterend en doet niet onder voor het Great Barrier Reef, heb ik me laten vertellen. Sydney staat hoog op de verlanglijst, maar verder sta ik overal voor open! Mijn reis start rond september 2010, en eindigt begin januari 2011. Ik heb een Working Holiday Visum, en mag tot 11 januari 2011 blijven. Mocht je belangstelling hebben, let me know! Dit is mijn e-mail adres:

[EMAIL=“karinlageveen@yahoo.com”]karinlageveen@yahoo.com

Ik hoop van je te horen!

groetjes Karin

Hoi Marijke!

Bedankt voor je reactie, leuk! :dag:Je plannen klinken goed, ik zou ook heel graag willen duiken (Great Barrief Reef/Ningaloo Reef). Het lijkt me zeker erg leuk om contact te houden. Geen probleem, voeg me maar toe op MSN: [EMAIL=“karinlageveen@yahoo.com”]karinlageveen@yahoo.com
Heb je al een idee waar je allemaal naartoe wilt?

groetjes Karin

Hoi Marijke!

Ja, er is idd heel erg veel te bekijken. Met een Wicked camper langs de Oostkust reizen lijkt me fantastisch, ik ben helemaal voor. Het is inderdaad niet erg goedkoop, dus hoe meer zielen, hoe meer vreugd!