Naar Australië met reisgenoot!

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even kort voorstellen: mijn naam is Karin en ik ben 27 jaar. Al tijdens mijn studie wilde ik heel graag naar Australië, alleen is dat er helaas nooit van gekomen. Nu ben ik druk aan het sparen en is het mijn bedoeling om eind 2012 (rond november) naar Australië te gaan voor ongeveer 3 weken. Omdat alleen ook maar alleen is, lijkt het me gezellig om samen met iemand te gaan. Maar met meerdere personen de reis te gaan maken, lijkt me ook heel erg leuk! Mocht jou dat ook een leuk idee lijken, schroom dan niet om een reactie te plaatsen. Wellicht kunnen we dan eens gaan brainstormen over wat ieders plannen zijn en kunnen we samen dingen gaan plannen!

Groetjes Karin

Hallo Karin,

Op 28 oktober ben ik klaar met 2 weken vrijwilligers werk in Monkey Mia, Daarna zou ik nog graag 3 weken rondreizen, ik heb nog geen speciale dingen die ik wil zien.

Ik zal me trouwens eerst voorstellen. Ik ben anouk, bijna 23 jaar. Ik ga in totaal 4 maanden naar australie, maar na de 3 weken wil ook een deel gaan werken. Mijn grootste hobby is duiken, dus de langs de kust zou geweldig zijn:vak02:

Gr Anouk