Reisgenooot vrijwilligerwerk sept/okt 2010

Hallo Mensen,

Al heel lang heb ik een droom om een tijd (vrijwilligers)werk te gaan doen. Op dit moment heb ik mijn studie maatschappelijk werk afgerond. Voor mij dus een mooie gelegenheid om mijn droom waar te maken. Graag zou ik nu voor een tijd naar Afrika of Latijns Amerka gaan. Het lijkt mij leuk om dit samen met iemand anders te doen. Vandaar dus mijn vraag als er nog mensen zijn die dit ook leuk lijkt en mee zouden willen. zelf zou ik graag september/oktober willen vertrekken. En als iemand nog leuke ideeen heeft hoor ik het natuurlijk ook graag.
O, ja wie ben ik. Ik ben een vrouw van 28, werk op een orthopedagogisch behandelcentrum. Wat ik zelf een enorme uitdaging vind. Tja en verder spontaan, flexibel en klaar voor een nieuwe uitdaging. Wil jij meer weten hoor ik het graag.

Misschien tot ziens en op een leuke reis dan maar :vak01:

Ciao Niezel

Hoi!

Leuk dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen! Ik kan je wellicht indirect helpen aan een reisgenoot. Naar aanleiding van jouw ervaring wil ik graag 2 projecten onder je aandacht brengen. Meer informatie daarover vind je op www.doingoood.nl. Het betreft de projecten APDK voor fysiek gehandicapte kinderen en project Blessed camp. In beide projecten zitten ze te springen om mensen met jouw ervaring. In de periode dat jij wilt gaan zijn er ook andere vrijwilligers van Doingoood, waar ik je voor je reis mee in contact zou kunnen brengen. Ook ben ik zelf een ervaren vrijwilliger. je kan mijn blog lezen op www.doingoood.nl of mijn reisdagboek op www.inekeinafrika.nl.

Veel succes bij het vinden van een reisgenoot en/of het vinden van een geschikt project! Op 14 augustus 2010 is er een informatie bijeenkomst over vrijwilligerswerk waar ook deze projecten uitgebreid besproken worden. Op de site kan je vast filmpjes kijken.
Mocht je willen komen dan hoor ik dat graag!

Ineke van Huuksloot
vrijwilligerswerk@doingoood.nl

Hoi Niezel,

Ik dacht even reageren. Ik kan niet voor langere tijd weg maar heb ik september zo een 2 a 3 week vakantie. Het lijkt me leuk om in die tijd vrijwilligers werk te gaan doen. Ben de laatste tijd al hard aan het rond kijken. Misschien kunnen we samen beginnen?
Ik ben een vrouw, 28 jaar, SPH gedaan en werk nu in de jeugdhulpverlening.
Stuur maar een prive berichtje dat is handiger.

Groetjes Floor.