Hoi!
ik ben van plan om begin augustus 2/3 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Afrika en wil graag met iemand samen. Ik ben 20 jaar,kom uit amersfoort, en ben op zoek naar iemand die met me mee wil!
Reacties hoor ik graag!
groetjes Inge
Hallo Inge,
Ik ben een Amanda, 22 en woon/studeer in Groningen. Het lijkt mij ook geweldig om een steentje bij te kunnen dragen in Afrika, maar alleen is wel een hele grote stap. Aan wat voor project zou jij mee willen werken?
Groetjes Amanda
Hoi amanda
leuk dat je reageert!ik ben zelf gek van kinderen dus misschien in die richting. Maar iets voor de natuur doen lijkt me ook wel wat…ik heb een paar jaar geleden 2 weken in roemenie een schooltje opgeknapt en dat was erg zwaar maar wel een super ervaring!dat zou ik ook wel weer willen doen…haha wil eigelijk heel veel maar daar zijn die paar weken te kort voor. Wat wil jij precies voor project doen?
groetjes inge
Ik ben er ook nog niet helemaal overuit. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar wel de verhalen gehoord. Het lijkt mij een geweldige ervaring.
Ik ben zelf ook gek van kinderen, ik doe daarom de opleiding tot lerares basisonderwijs hier in Groningen. Wat voor opleiding doe jij?
Groetjes Amanda
Verhalen genoeg maar nu wil ik het zelf allemaal mee gaan maken!heb het er al jaren over en wil het egt heel graag maar ja kwam er eigelijk nooit van…
lijkt me leuke opl wat je doet!ben je al bijna klaar of dat niet?ik ben klaar met studie werk nu in een verzorgingshuis(ouderen)
Ja bij mij idem. Veel verhalen gehoord, maar tot nu toe niks ondernomen.
Er is ook zo veel. Ik heb wel eens rond gekeken, maar bij sommige moet je ook zelf nog bepaalde bijdrage’s betalen, dat de kosten voor mij te hoog worden. Ben ook maar een arme student.
Heb jij al rond gekeken naar wat jij zou willen?
Groetjes :dag:
Heb je een mail adres?kunnen we mailen/msnen!Gaat misschien wat makkelijker…
ik heb al een site op internet gevonden waar heel veel projecten en info op staat.
groetjes Inge
kijk voor huisvesting en accommodatie eens op onze site www.volunteerkenia.eu . Misschien iets voor jullie.
beste inge en amanda, ik ben elke, 25 jaar en ook ik denk er al een tijdje over om deze zomer vrijwilligerswerk in Afrika te doen. Ik dacht eigenlijk aan Noord-Afrika en jullie? Hebben jullie al iets gevonden dat interessant is (dit is o.a. zonder te veel extra kosten)? Als jullie een reisgenootje meer eventueel wel zien zitten, mogen jullie me altijd jullie email-adres doorsturen.
groetjes elke