Reisgeno(o)t(en) gezocht!

Heb de intentie een motorrit te maken naar een “ver weg” bestemming (bv. Nepal) en ben op zoek naar reisgeno(o)t(en). Ben jij geinteresseerd of ken je iemand in je vrienden- of kennisenkring?
Reisduur ca. 2 maanden, start reis medio 2010, maar er is nog geen dichtgespijkerd plan en alle ideeën zijn welkom.

Hoop van je te horen!

Met groet, Jef 06-10500680

He hallo,

Heb ook al vaak nagedacht over een flinke reis per motor maar ook weer niet te lang dus 2 maanden klinkt erg goed, dit jaar ben ik tot aan centraal Turkije geweest en was erg mooi om te rijden.

Ben je op dit moment nog aan het zoeken naar reisgenoten of heb je al gelijkgezinde mensen gevonden???

Gr Ditmar

Hallo Ditmar,

Ben 'n maand of 7 op zoek naar reisgeno(o)t(en). Diverse positive reactie uit vrienden- en kennissekring enz. en even veel begrijpelijke afzeggingen om uiteenlopende redenen. Ben nu opzoek via internet-sites en moet bekennen, loopt geen storm. Heb wel een alternatief (vermoedelijk) maar is niet helemaal wat ik wil. Als je intresse hebt, leuk, laat het me weten

Groet Jef E-: [EMAIL=“lemjef@hotmail.com”]lemjef@hotmail.com mob. nr. staat op de oproep

hallo,

Ik was ook bezig met een reis per motor maar bij gebrek aan interesse en dus geen antwoorden had ik dat plan stopgezet en was ik nu ook bezig met wat anders namelijk per bus naar Australie maar ook dat loopt geen storm wat reactie betreft, alle behalve makkelijk dus.

Ook ten aanzien van leeftijdsgenoten, de meeste mensen van mijn leeftijd (24 jaar) zien dat niet zitten om zo’n reis te maken.Mag ik vragen wat jouw leeftijd is??

Ikheb nog gekeken naar een georganieseerde motor reis zoals ride on tours die leverd maar of dat het nou is?

gr Ditmar

Hallo Ditmar,

Ben bezig te besluiten wat te doen. Als je interesse hebt verzoek ik je te bellen zodat we van gedachte kunnen wisselen en onze ideen kunnen vergelijken.

Gr. Jef

Heej,

Ik ben ik april, mei, juni en half juli in Azie. Niet van plan om met de motor te gaan ( gebrek aan motorrijbewijs :)) Ik ga beginnen in Indonesie, daarna vlieg ik naar India, en wil ik naar Nepal, China, Laos, Cambodja. Jij bent zeker van je plan om met de motor te gaan? Zo niet zou het leuk zijn om een stukje samen te reizen?

Ik hoor het wel :slight_smile:

Hallo Tessa,

Klopt ik ga op de motor vertrek op 28 febr en hoop gegin apri in Nepal aan te komen. Snel je rijbewijs halen kan je mee:zon02:

Veel succes