reisgeno(o)t(e) voor weekje weg NL/buitenland tussen 29 juli en 12 aug

Hoi daar! Ik ben op zoek naar een gezellige & actieve mede reisgenoot tussen 20 en 25 jaar. Ben zelf 22 en studeer/woon/werk in Nijmegen. Ik heb nog 2 weken vrij, en zin om wat leuks te doen. Aangezien mijn vriendinnen momenteel allemaal toevallig bezig of zelf al op vakantie zijn en ik niet houd van niks doen en thuis zitten: wie gaat er mee op vakantie???
Ik ben voor van alles in, behalve een beetje lui aan het strand hangen eigenlijk (hoewel af en toe luieren moet kunnen natuurlijk). Het lijkt me leuk om iets actiefs te doen, dus wandelen/fietsen/rondtrekken met trein (of auto mocht je die hebben) - liefst een beetje low budget, dus met backpack en tentje mee om te kamperen. Kan in NL (iemand zin deel vh Pieterpad te lopen), maar ook ergens op pad in buitenland (Fr/Italie, of dichterbij bijv. Ardennen) lijkt me interessant. Laat van je horen :slight_smile:

lijkt mijook leuk heb ook vrij rond die tijd en heb een auto dus als je zegt we gaan naar frankrijk spanje italie etc lijkt me gezellig als het maar niet duitsland belgie ofzo is daar hou ik niet van :vak02: hou wel van mooi weer ik hoor het wel

Heee anna

ik zoek ook nog steeds iemand om op vakantie te gaan. zou je ook het liefst zo snel mogelijk gaan?

groetjes ro

**Hallo :slight_smile:

Zijn jullie er al uit waarheen etc.:zon02:?

Groetjes Deb**