laat ik dan ook maar meedoen! Ben sinds een paar daagjes terug uit Syrië en Jordanië waar ik wel wat aardige foto’s heb geschoten.
Ik doe ook mee!
De foto’s zijn van onze prachtige trekking rond de Annapurna’s in april 2007. We (mijn man en ik) zijn toen met mijn ouders (beide 60+) naar Nepal geweest en hebben 3 weken met ze gewandeld in de overweldigende Himalaya. We zijn uiteindelijk tot 5416 m hoogte gekomen. Ik heb geprobeerd in de keuze van de foto’s verschillende aspecten te laten zien namelijk de kinderen, de bergen en de dieren van Nepal.
Groetjes Henrique
I’m in!
Maar natuurlijk!
Niet geschoten is altijd misgeschoten :)…dus ook maar ff 3 foto’tjes geplaatst…
Hallo allemaal,
Leuke actie, ik doe ook mee! M’n reis naar Oost-Afrika was een aaneenschakeling van hoogtepunten (soms zelfs letterlijk, zie fotoalbum ;-)), dus het was erg moeilijk een selectie te maken, maar hierbij 3 fotootjes.
Groetjes en succes allemaal,
Patricia
Hey!
Ik vind het ook een leuke actie!
Ik ben vorig jaar naar Sri Lanka geweest en heb heel veel foto’s gemaakt.
Heel veel succes allemaal!
Groetjes, Dory
Hey,
Ik doe ook mee! nu mijn foto’s nog op de site krijgen! iemand tips? als ik upload wordt er iets vermeld van een invalid picture specified. help me!
Maartje: Je foto’s moeten als uitgang (extensie) .jpg hebben!
Hallo!
Dat probleem heb ik ook. Ik heb alleen de album foto kunnen oploaden, maar in mijn album krijg ik ook dat bericht. En ik heb het nagekeken in windows fotogalerie, en daar staat wel .jpg achter, maar hij doet het evengoed niet…
Alvast bedankt!
Hallo,
Bedankt voor de reactie. Ik heb nogmaals naar mijn foto’s gekeken, en ze hebben alle drie als uitgang (extensie) .jpg
En ik krijg ze er niet op, nog meer opties?
thnx,
groetjes Margot
We hebben het getest en sinds gisteren blijkt er iets mis te gaan met het uploaden van de foto’s. We werken er op dit moment hard aan om te achterhalen waar het aan ligt. Zodra het is opgelost vermelden we dat in dit topic.
Onze welgeende excuses voor dit ongemak!
Maartje
Medewerker Wereldwijzer.nl Reisforums
Het probleem is opgelost, als het goed is kun je weer foto’s uploaden. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Hey,
Ik ben ook van de partij!
Succes iedereen!heb al aardig wat mooie foto’s gezien!
gr Margot
hi,
Ik doe ok mee!
succes iedereen!
margot
Ik doe mee!!!
Even zien of ik die foto’s kan plaatsen.
Het is gelukt!! Dus ik doe mee.
Ben benieuwd.
Ik doe ook mee
was moeilijk kiezen maar er staan er 3 op haha!
Groetjes !
ben nog net op tijd blijkbaar … Ik doe ook mee … je weet maar nooit.
Gr.
Tim
Ik doe ook mee.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Al zie ik wel dat ik een van de weinige ben die foto’s uit Europa heeft.![]()
Ik doe mee.
Foto’s zijn gemaakt toen ik voor mijn werk naar Kuala Lumpur “moest”.