yep, i’m in!
ik doe mee!!
Ik ook!
Nou, dan doe ik ook mee hoor!!:dag:
Wel jammer dat mijn reis naar Papua vorig jaar al in februari begon, maar ik kon nog een mooie uit maart vinden. En er is tenslotte ook niks mis met Lekker weg in eigen land…
Voor meer foto’s uit (en informatie over) Papua: http://www.kuku.nl
Succes iedereen!
Ellis
3 foto’s Japan rond de jaarwisseling…
Groet ABoard
Ja leuk ik doe ook mee! Net terug uit Nepal dus daar 3 foto’s van gekozen!
Er zijn trouwens al veel mooie foto’s ingezonden!
Ik doe ook mee
Foto’s uit het fotogenieke land Brazilië! :zon02:
Ik doe ook mee!
Ja, ik doe ook mee met Reisfoto Contest 2008.
Mocht ik winnen dan gaat mijn toestel naar Boukombé, waar ik ontwikkelingsprojecten doe.
Leuk, zo’n wedstrijd.
Ik doe ook mee!
Zo is het maar net! Ik probeer het ook gewoon eens!
Hein
Leuke actie, ben benieuwd naar alle inzendingen!
Nog meer Zuid-Amerika fans??
Hanneke
Ik doe mee!
Jeetje, wat moeilijk om een keuze te maken!
Ik ben net terug na een 8 maanden lange reis door Cuba, Mexico, Guatemala, El Salvador, Nicaraqua en Colombia en heb alle foto’s heel ouderwets met een analoge camera gemaakt en van alleen de ontwikkelings- en afdrukkosten kun je alweer lekker op vakantie. Het wordt dus tijd voor digitale camera!
Succes allemaal!
Ik doe mee!
Jeetje, wat moeilijk om een keuze te maken!
Ik ben net terug na een 8 maanden lange reis door Cuba, Mexico, Guatemala, El Salvador, Nicaraqua en Colombia en heb alle foto’s heel ouderwets met een analoge camera gemaakt en van alleen de ontwikkelings- en afdrukkosten kun je alweer lekker op vakantie. Het wordt dus tijd voor digitale camera!
Succes allemaal!
Ook wij doen mee met onze foto’s van Peru!
Proberen kan geen kwaad dus doen we ook gezellig mee
ik doe ook mee, moeilijk om 3 foto’s te kiezen!!! 'T zijn m’n favorieten van mijn laatste reis naar zuid Laos geworden. Wat is het daar mooi…
Suc6 iedereen.
Groeties,
markolk
Ik doe mee met een aantal foto’s van mijn reis van afgelopen zomer in Thailand. Bekende plaatsen, maar niet de standaard plaatjes
Groetjes, Sanne
Nieuwe deelnamen zijn niet meer mogelijk. Later op de dag verschijnt in het WW Reiscafé informatie voer de nominatieronde. Succes!
Je kunt nu 2 foto’s nomineren in dit topic.