Reisfoto Contest 2008

Reisfoto Contest 2008

Wie heeft het afgelopen jaar de mooiste reisfoto gemaakt? Doe mee met de Reisfoto 2008 Contest op Wereldwijzer.nl Reisforums en win een digitale fotocamera!

Als hoofdprijs geven we de digitale fotocamera Kodak Easyshare C713 weg. Deze camera heeft 7 megapixels en heeft ook de mogelijkheid om filmpjes te maken!

http://img.bol.com/intershoproot/eCS/Store/nl/imagesOnline/images_navigation/kodakC713.gif

Wat moet je ervoor doen?

Maak een nieuw fotoalbum aan in je profiel (klik rechtsboven op je naam om naar je profiel te gaan) met als titel Reisfoto Contest 2008. Plaats in het album maximaal drie reisfoto’s die je zelf hebt gemaakt tussen 1 maart 2007 en 1 maart 2008. Plaats vervolgens onder dit bericht een reactie met de mededeling dat je aan de contest meedoet. Je hebt hiervoor de tijd tot 25 maart. Vanaf 25 maart is het mogelijk een foto te nomineren, waarna de 10 meest genomineerde foto’s de finaleronde in gaan. In deze ronde kan er op een foto worden gestemd. De foto met de meeste stemmen wint.

Agenda:

• 4 t/m 24 maart: plaats je foto’s in een fotoalbum
  • 25 maart t/m 6 april: nominatieronde
  • 7 t/m 21 april: finaleronde
  • 21 april: de winnaar is bekend!

Wil je weten welke foto’s een ander heeft, kijk dan in dit topic wie meedoet, klik op de link ‘Profiel bekijken’ bij iemand’s bericht en ga daar naar het album ‘Reisfoto Contest 2008’.

>>> De Reisfoto Contest 2008 wordt mede mogelijk gemaakt door Rondreizenoverzicht.nl. <<<

Voorwaarden voor deelname: de foto moet door de deelnemer zelf zijn gemaakt tussen 1 maart 2007 en 1 maart 2008. Bij fraude volgt uitsluiting van deelname aan de contest en uitsluiting van bezoek aan deze website. De prijs wordt binnen 2 weken na bekendmaking van de winnaar verstuurd door webshop bol.com. Bij gebreken bij het product of verzending dient de winnaar zich te wenden tot bol.com.

Ik doe mee :slight_smile:

Zal eens even zoeken in al mijn foto’s

Eigenlijk zou de lelijkste foto moeten winnen…

Mensen zonder digitale kodak hebben nu maar bitter weinig kans om te winnen, aangezien een foto van hun hand nooit zal genomineerd worden.

Maar ik heb al een digitale kodak, dus ik doe niet mee… veel succes aan iedereen

groetjes

Als je 'm wint kun je 'm altijd weer verkopen op marktplaats ofzo :wink:

I’m in!

uitgerekend in zo’n zeldzaam kalenderjaar dat ik niet op vakantie ben geweest want dat fotootje van mijn Avatar maakte ik februari 2007 in Delhi.

ik doe mee,
echt ben zo trots op mijn foto"s die ik gemaakt heb afgelopen januari in brazilie tijdens onze rondreis.
en ja een camera voor mijzelf die zou ik dolgraag willen winnen.
nu gebruik ik die van manlief.
dus stem stem maar op mij hoor hahahahha.

groetjes jac

Ik doe ook mee

ik doe ook mee! als het me lukt om de foto’s te uploaden, want dat lukt momenteel niet :(. Ik kan het album wel aanmaken, maar er staat nergens uploaden foto’s. Wat doe ik verkeerd?

Ik heb ook een paar foto’s geplaatst. Was lastig om een keuze te maken, maar ik heb maar gekozen voor hetzelfde land/reis :chin:

Ik doe mee aan de wedstrijd!

Gezellig, ik doe mee…

mooie herinneringen heerlijk warm houden !

Enjoy en good luck to everybody :dag:

hmmmm, sweet memories…
Kan niet wachten om terug naar Afrika te gaan.
Hopelijk met een splinternieuwe ‘digitale fotocamera Kodak Easyshare C713’ :slight_smile:

Ik doe dus mee…

Ik doe ook mee! Vooral omdat ik nog geen digitale fotocamera heb en ik de smaak te pakken heb gekregen nadat ik deze van mijn moeder mocht gebruiken om te gaan reizen…

Groetjes!

Barbara

Ik ben ook van de partij!

groetjes
Karlien

ik wil wel eens proberen, wie niet waagt …

Groeten !

Kristien

Zal eens kijken of er iets moois uit Praag, Schotland, Berlijn of de wintersport is gekomen :wink:

Tof idee, ik doe mee! Aan iedereen veel geluk en veel plezier bij het bekijken van andermans fotomateriaal.

Groeten
Stientje
www.traveltheglobe.be

Hallo allemaal,
ik wil wel eens meedoen ! Wie niet waagt …

Groeten,
Kristien.