Reisfoto Contest 2008

:kenya::kenya:Jaaaaa…natuurlijk doe ik mee ! Ik ben net weer terug uit Kenya, het land dat ons mensen zo hard nodig heeft. Heb er zoveel foto’s gemaakt, maar wil het positief houden !
Moeilijk hoor om er maar 3 uit te mogen kiezen, maar ja ! Voor de liefhebbers www.infoinkenia.web-log.nl.
Enneh…allemaal veel succes hoor ! Moge de mooiste foto winnen .

Groetjes Ingrid.

Jaaaahhhh… Natuurlijk doe ik ook mee ! We zijn net terug uit Kenya, het land dat zo getroffen is en ons zo hard nodig heeft. Ik wil het positief houden qua plaatjes maar een keuze maken uit heeeeel veeeeel foto’s is niet gemakkelijk. Ik wens jullie allen veel succes toe en moge de mooiste winnen !

Groetjes Ingrid.:kenya:

ik heb ook 3 fotos geplaats in een speciaal foto-album… dus ik doe mee!

ik doe mee

ik doe ook mee, er zijn al veel mooie foto’s geplaatst!

Tja, ook ik wil graag mee doen aan de fotowedstrijd en kans maken op die digitale fotocamera.

Ben net terug van Midden-Amerika, was moeilijk er maar 3 uit te zoeken.

Heb hier al heel veel prachtige foto’s gezien. Zal straks moeilijk kiezen worden !!

Ik doe mee.
Spijtig dat ik er maar 3 kan uploaden. Nieuw-Zeeland zorgde voor vele ah-momenten.

Ik doe mee!!!
Had wel veel meer foto’s willen inzenden.
Australie was het land van mijn dromen en het was alles wat ik ervan verwachtte en meer!
Een echte aanrader!!!

Groetjes

ik doe ook mee!

Ik heb ook 3 foto’s geplaatst.
Groetjes!

Ik doe aan de Reisfoto Contest 2008 mee.
arama

Ik doe mee. Een paar plaatjes van China!

Paul

Ik doe ook mee.

Ik doe mee

ik doe mee en heb de album aangemaakt en drie foto’s geplaatst

Ik doe mee.
Mocht ik de camera winnen, dan gaat die mooi naar mijn schooltje in Nepal, waar ik les heb gegeven.

Arnoud

foto’s zijn geplaatst! Helaas komt de wedstrijd een jaar te vroeg, omdat ik dit jaar pas goed ga reizen!

Ik ga ook zeker mee doen…

Zitten leuke foto’s bij

Groetjes

Willem

REISCONTEST 2008

Na veel schieten is mijn camera wel aan vervanging toe
Al laat de kwaliteit zeker nog niets te wensen over. :wink:

“Het gaat niet om het doel, maar om de reis ernaartoe”

www.globetrotter.waarbenjij.nu