Reisburo Nepal

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

mijn vriend en ik zijn afgelopen januari op de vakantie beurs in in Utrecht geweest. Heel veel leuke dingen voor een reis naar india nepal gezien.

Aan de praat geraakt met een Nepalees die graag voor ons de reis wil verzorgen door India en nepal.

We wilde geen standaard reis, dus hebben hem een reis programma voor ons laten maken, voorzien van al onze wensen. helemaal super, en de kosten vallen ook wel mee. ten opzichte van de nederlandse reisburo’s

maar om dat het toch om een aanzienlijk bedraag gaat ben ik een beetje huiverig.

Heeft iemand dit ook zo meegemaakt, hoe zit het dan met annuleringsverzekering enz.

GR

Was die Nepalees er “zo maar” of was hij van een reisbureau? Als hij van een reisbureau is dat geld genoeg heeft om op de vakantiebeurs terecht te komen, dan geeft dat wel enig vertrouwen.

Hoi!
Weet je toevallig hoe die nepalees heet? Ik ken nl een nepalees die hier op de vakantiebeurs was. ALs hij het is, dan is het zeker betrouwbaar. Voor je annuleringsverzekering geldt volgens mij: als je kunt aantonen dat je geboekt hebt, en je moet annuleren, dan worden de kosten vergoed. is natuurlijk wel afhankelijk van je annuleringsverzekering…