reisbureau's scams

Hai Lezers,

Zelf ben ik net als vele slachtoffer van oplichting.
Bij mij was het reisbureau Fast en easy in Siem Reap.
Je boekt een vliegticket. Je betaald en krijgt je ticket, pinbon en kwitantie,
Uiteindelijk cancelen ze je vlucht,
Hierdoor sta je op vliegveld, maar kan je niet mee. Als je ze bellen weigeren ze je te helpen.

Op vliegveld gaven ze aan dat dit heel veel voorkomt

Dus boek je tickets op tijd online >>>>>>

Hallo mariel,

Bedankt voor je post.
Ik denk en hoop dat een waarschuwing kan zijn voor andere mensen. om goed op te letten.

Mag ik je vragen hoe je aan dit bureau gekomen?

gr.
Ton.

Er zijn maar twee reisbureaus in centrum zelf.
Deze werd geadviseerd door ons hotel … we hadden ons even wat luxe gegund.
Er is wel een betwisting procedure opgestart… das afwachten

Hi Mariel,

da’s natuurlijk balen als je zo op het vliegveld komt te staan. Bij welke maatschappij hadden ze voor je geboekt?

siem reap - bkk met cambodia air
bkk - cr met air asia

Air Asia is makkelijk zelf via internet te boeken. Je hebt wel een creditcard nodig. Van de andere maatschappij weet ik niet of het gaat.

Pfff, dat is een aanslag op je geduld…

Ik zou op z’n minst mijn beklag doen bij beide vliegmaatschappijen. Misschien doen ze er wat mee.

Hallo M,

Je hebt het over een betwisting procedure, is dit omdat je betaald hebt met een CC ?
Wanneer je contant betaald zou hebben, lijkt me dit kansloos, vandaar mijn vraag.
Even uit pure nieuwsgierigheid.

Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is, en denk meerdere mensen.
Hoop dat je ons op de hoogte houd.

gr.
Ton.

Ik heb idd met CC betaald, gelukkig maar. Als je contant betaald heb je geen kans.
ik laat weten hoe het is afgelopen.
Ook heb ik de vliegmaatschappij verzocht de politie te benaderen betreffende de reisbureaus.
Aangezien het zo vaak gebeurd. Maar geloof niet dat de politie daar echt voor open staat. …

Laat je geld terugboeken naar je creditcard via je creditcard maatschappij. Dit is het voordeel van een creditcard. Laat hun het uitvechten en ga lekker verder genieten van je reis. Sterkte hiermee!