Hallo,
klein vraagje. Kent er iemand enkele goede reisbureau’s in Bangkok, die vluchten naar Brussel (of ev Schiphol) aanbieden?
Heb al gegooglet maar vind niet echt iets terug.
mercii
Hallo,
klein vraagje. Kent er iemand enkele goede reisbureau’s in Bangkok, die vluchten naar Brussel (of ev Schiphol) aanbieden?
Heb al gegooglet maar vind niet echt iets terug.
mercii
www.greenwoodtravel.nl kan vluchten voor je boeken maar waarom boek je niet rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij? dat is vaak veel goedkoper
www.evaair.com is een erg goeie maatschappij en niet te duur.
gr van Moira
kijk eens op www.ltu.de dan kun je zelf boeken en betalen met creditcard.
Rechtstreeks boeken bij EVA AIR is zeker niet altijd goedkoper, vlieg altijd naar Thailand met EVA en boek mijn vlucht altijd bij een reisburo waar ik al jaren boek en is dat voordeliger, en met je EVERGREENCARD welke ik wel heb kan je dan op bepaalde tickets airmiles sparen voor upgrades of een “gratis” ticket bij elkaar sparen, maar dan is de ticket wel duurder, dan de PROMO ticket’s waar bijna iedereen mee adverteerd.
Dag,
Wij boeken altijd onze tickets bij Greenwood Travel. Ook maken wij van de mogelijkheid gebruik om dan van Evergreen gebruik te maken en ook de stoelen te laten reserveren. Wat Jan zegt over Evergreen is waar, alleen het zijn wel de 2-maands tckets die mileages opleveren i.p.v. de 1-maands zoals het verleden jaar nog was.
Ton:zon02:
Hallo,
Oke ik heb vorige keer voor een retour in evergreenklas 1000 euro betaald via hun website dat vind ik persoonlijk niet zo duur. Dit via de website zelf.
gr van Moira
Hoi Moira,
Het hangt nu eenmaal sterk af in welke periode’s je vliegt voor deze prijs heb je in de (kinder)zomervakantie net een promoticket-economyclass te pakken,daarna gaan de prijzen al naar €1.150. Maar voorals nog levert rechstreeks boeken bij EVA geen voordeel op wat je wel zou denken, dat was volgens mij het issue.
Kijk eens op www.saveflights.com wellicht is dat iets, voor de rest geen ervaring mee .
Hallo,
Ik vloog op 15 augustus en terug 12 september 2009 dus volgens mij viel dat in de zomervakantie. Maakt mij verder niet uit maar ik persoonlijk boek liever bij de vliegtuigmaatschappij zelf. Iedereen mag natuurlijk het ticket boeken waar hij of zij wilt geen probleem.
gr van Moira
Het omslag punt in ticket verhoging zat in 2008 op 26 juni en duurde de zomervakantie voor N-Holland tot 08-08-2008, het maakt mij ook niet uit, maar als ik met mijn EVERGREENCARD ga inloggen op de site van EVA en vul de periode in dat ik dit jaar weer ga ben ik bij hun nogmaals niet voordeliger uit en dat vind ik dus frappant omdat er dan naar mijn inziens al het “werk” door mijn wordt gedaan en niet door een reisbureau, en je moet inderdaad je ticket boeken waar jezelf wilt, maar als je er 4 moet kopen dan wordt het shoppen.
Verleden jaar op dezelfde wijze geprobeerd als J.Aalstede aanhaalt. Ook voor 2 personen met Evergreen niet goedkoper. Zeker niet omdat we 3 weken gingen en dus geen extra mileages konden laten bijschrijven. Ook dat is verleden jaar ingevoerd. Bij zowel Economy als Elite Class slechts te krijgen bij 2-maands tickets. Jammer. Maar we gaan toch gelukkig weer in maart.
:zon:
Ton
Hallo,
Het was 2007 dat ik heb gevlogen die zomer dus het zal nu wel wat duurder zijn geworden.
Maakt ook niet uit iedereen boekt het ticket hoe hij of zij het wil boeken. Ik vind het gewoon prettiger om via hun website te boeken en ik krijg via de mail ook wel eens aanbiedingen die ook wel eens de moeite waard zijn.
gr van Moira
Hoi Moira,
Het is vind ikzelf ook inderdaad makkelijker en prettig als je rechtstreeks via de betreffende Airline boekt, ik reserveer ook wel eens via de site van Thai Airways voor binnenlandse vluchten en betalen met de creditcard. Ik ontvang ook inderdaad mails van Eva met aanbiedingen, maar de prijzen van tickets rijzen nu zo de pan uit dat we mogen hopen dat de betreffende minister gaat inzien dat we zo langzamerhand ons eigen schiphol om zeep helpen met al die belachelijke heffingen.
Hallo,
Ja dat klopt inderdaad ik ga nu ook even niet vliegen we gaan pas weer einde van je jaar naar Nederland misschien of nog wel later in 2010 we zullen het zien
gr van Moira