Reisbuddy Indonesie gezocht # ergens in oktober / november / december

Hoi hoi,

Na 5 jaar geleden rond te hebben getrokken in Australië & Nieuw Zeeland, lijkt het me nu wel weer eens tijd voor een nieuw reisavontuurtje.

Na wat rond neuzen, kwam ik op de site: www.indonesieonline.nl terecht, met daarop veel gave reizen. En naar mijn idee de perfecte combinaties en gave locacties, met gevoel voor bijzondere details. Ik was verkocht!

Lijkt het jou ook leuk om ergens in september / oktober / november door indonesie te reizen en vind je het ook leuk om dat samen met iemand aan te gaan. Let me know. Als het klikt, kunnen we misschien wel samen het avontuur aan gaan :slight_smile:

Ik ben 25 jaar, hou van de zon, gezelligheid, avontuur en een goed gesprek op z’n tijd. En ga tijdens het reizen graag op zoek naar de speciale belevenissen ( de gewoontes, rituelen en bijzondere ervaringen )

Groetjes Michelle

Hoi
ik wil graag een gelijkaardige reis gaan maken,
zelfde maand, september.
had gedacht aan min 4 tot max 6 weken.
graag hoor ik nog iets.
Grt,
Jan (23j uit limburg)

Hoi Jan,

Had je toevallig al op die site gekeken? En ben je net zo geïnspireerd als mij? :wink:
Of wat voor soort reis had je zelf in gedachte?

Let me know,

Groetjes Michelle

Hoi Michelle,

Ik studeer zelf in juni af als verpleegkundige en wil dit graag vieren met een mooie vakantie in zuid-oost Azië. Mijn planning is om ergens in september - oktober te vertrekken maar wil het liefst niet met grote georganiseerde reisorganisaties mee (ondanks dat ik geen ervaring heb met ‘verre reizen’ ). Heb eens op de bovengenoemde website gekeken en daar staan genoeg dingen die mij aanspreken. Mijn interesses: Combinatie van lekker sportief bezig zijn maar ook ontspanning, lekker eten, onbekende dingen ontdekken en jezelf laten verrassen. Dit allemaal wel zonder een een te strakke tijdsplanning, als het ergens bevalt gewoon een dagje langer blijven :slight_smile: Ben by the way 22 jaar!

Hoor het wel.

groetjes Jeffrey

Hoi Michelle,

In juni heb ik, als alles meezit, mijn HBO diploma Pedagogiek. Daarna wil ik ook graag een reis gaan maken. Ik heb zoveel landen waar ik nog een keer heen zou willen, waaronder ook Indonesië. Exacte plannen heb ik nog niet. Het moet bij mij allemaal nog ontwikkeld worden!
Jouw interesses komen mij bekend voor, ik deel deze namelijk. Over een maandje word ik 23 jaar.

Ik heb net vluchtig de site doorgekeken, maar ik werd er zeker blij van. Als ik één deze dagen tijd heb ga ik er eens voor zitten. Maar ik ben zeker enthousiast geworden door jouw berichtje hierboven. Wellicht kunnen we contact houden?

Groetjes,
Saskia

Hey michelle! Ik ben Inge, ook 25 jaar en kom uit Flevoland. Ik werk nu fulltime als Shopmanager, maar ik wil er graag even tussenuit om rond te trekken in Indonesie. Ik wil al heel lang heel graag naar Bali en ik zat zelf te denken om eind dit jaar, december of januari daarheen te gaan voor ongeveer een maand, misschien wat langer. Ik moet nog wel even kijken hoe ik het allemaal ga doen met werk enzo. Ik ga pas die periode omdat ik nog wel wil sparen en ook dit jaar nog andere reizen wil doen, sowieso New York 7 tot 10 dagen ( zoek ik ook nog reisbuddy voor). Mocht je het niet erg vinden om iéts later te vertrekken, dan ben ik wellicht een geschik reismaatje voor jou. Stuur me maar een privé bericht als je geinteresseerd bent.

Groetjes, Inge

site? waar kan ik die vinden?

wil avondtuurlijke/culturele reis (geen strandvakantie of veel luxe)
max. 2 maanden
suggestie’s staan open!

hè iedereen,

het klinkt allemaal erg leuk, zelf ben ik ook van plan om in oktober/november (staat nog niet helemaal vast i.v.m. werk) voor maximaal 2 maanden rond te reizen in Azië.
heb al wel wat verre reizen gemaakt maar vaak in groepsverband, nu wil ik zelf de regie in handen hebben en lijkt het me leuk om dit met iemand samen te doen die dit ook wil en aangezien al mijn vrienden gesetteld zijn probeer ik het op deze manier.
ik hou niet van luxe vakanties en hou van cultuur en actief bezig zijn.
lijkt iemand dit ook wat laat het me dan even weten.
ik ben 24 jaar en werk als verpleegkundige in het ziekenhuis.

groetjes nikie

Hee Saskia,

Na aanleiding van je berichtje hierboven stuur ik een reactie.
November 2011 ben ik twee maanden in Indonesië geweest voor een stage in een weeshuis. Als het goed is ben ik net als jou in juni afgestudeerd, maar dan aan de opleiding pedagogisch management.
Daarna wil ik een reis maken in Azië, mijn ideeën gaan nu uit naar Thailand en Vietnam, maar daar valt nog in te switchen :).

Mijn interesse zijn net als de meeste reizigers; nieuwe ervaringen, dingen zien, avontuur, zon, zee en veel gezelligheid! Daarnaast vind ik het ook leuk om te leren duiken en surfen.

Wie weet sluiten onze wensen en ideeën bij elkaar aan!

Groetjes, Nina

Hoi Nikie

Het lijkt mij idd. ook super om om rond te reizen in Azie, maar liever niet alleen. Ik ben in november vier weken vrij en wil dan graag gaan. Ik ben 22 jaar en ook verpleegkundige

Zou leuk zijn als we samen iets kunnen ondernemen:D

Groetjes Anna

Hey michellem, vroeg me af of je inmiddels al een reisbuddy heb? Ik sta nog steeds open…wil graag in november richting indonesie…

liefs, Inge

Hi Michelle!

Ik kom op 25 November in Bankok aan, uit nieuw zeeland en wil daarna door naar Indonesie! Heeft dit zin? Anders zou k graag met je meegaan!

Groetjes Simone van Lieshout (fb)

Nou dames ik ben van plan laatste week van september voor 3a4 weken naar Malisia te gaan ,rondreizen Thailand en omgeving en ik ben opzoek naar reismaatje