(Rond)reis Indonesie of omgeving. oktober/november 24-30

Hallo!

Zoals de meeste van jullie hier, ben ik ook op zoek naar een leuke, gezellige reisgenoot. Ik ben 26 jaar en woon in Den Haag. Ik wil in oktober/november (december zou eventueel ook kunnen) op een vakantie wat verder weg. Ik zat te denken aan Indonesië en in ieder geval eindigen op Bali om wat te duiken. Maar verder heb ik niet echt een planning en ben ik flexibel met de bestemming. Zolang er maar zon is en voor in ieder geval een paar dagen strand, maar wil ook wat van de omgeving zien en dingen doen.

Als het Indonesië wordt, zou ik graag een rondreis willen maken, misschien over meerdere eilanden met een aantal excursies. Het lijkt me leuk om met een groepje te gaan als er mensen geïnteresseerd in zijn. Ik ben geen backpacker, maar luxe hotels hoeft ook niet :slight_smile: Ik zou het leuk vinden als er duikers bij zijn, maar dit hoeft natuurlijk niet. Een aantal duiken is voor mij deze keer voldoende en verder gewoon van de mooie omgeving genieten.

In mijn vrije tijd ben ik graag met mijn vrienden en hou ik wel van een drankje en dansje in de stad. Ben de afgelopen jaren vooral in Spanje geweest en vanaf vorig jaar ben ik begonnen met reizen maken (en wil hier de komende jaren absoluut mee doorgaan!). Dat waren duikvakanties in Egypte en Thailand. Wil deze keer wat anders en ben benieuwd of iemand dit ook wat lijkt.

Laat het me maar weten en hopelijk tot snel!

Groetjes,
Patricia