Reisblog: We Are The Earth

Hi,
Ik ben Yalou, 19 jaar en woon in Heemskerk. Een klein kust plaatsje dicht bij Amsterdam.
In 2014 was ik ein-de-lijk klaar met school, althans, voor eventjes. Met mijn vwo diploma op zak ben ik voor een aantal maanden de wijde wereld ingetrokken.Ik ben verliefd geworden op de Nepalese mensen en haar cultuur, op de natuur in Laos en op de oceaan in Cambodja. Er zijn nog zoveel mooie plekjes op deze wereld die ik wil ontdekken! Ik heb in dit half jaartje reizen zoveel geleerd, gezien, geproefd en ervaren, dat het soms niet onder woorden is te brengen. Het enige wat ik wil doen is meer mensen zich ervan bewust maken hoe mooi de wereld is en wat andere mensen en culturen ons te bieden hebben en wij hen. Wij zijn de wereld, samen. En wat wij wel en niet doen is hoe wij deze wereld ervaren en creëren. Met We are the Earth neem ik jullie mee op reis naar de bijzondere plekjes die ik al heb mogen ervaren. Laat ik jullie proeven van gerechten uit andere landen en kunnen jullie mee kijken door de lens van mijn camera. Ready?
www.WearetheEarth.nl

Ook te volgen op Instagram (@wearetheEarth.nl) voor je dagelijkse portie aan mooie reisfoto’s!

Leuk dat je ook meedoet! >>>

Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997

Yes! Op We are the Earth staat een blog over mijn deelname en ik heb de inzending ook gedeeld op de Facebook pagina van We are the Earth!
:chin:

Leuk dat je ook op Instagram post!

1 like

Erg van je blog genoten Yalou! Love the mooncup post, en liften door Marokko, had nooit verwacht dat het zo fijn zou zijn!

Abraço,
Sofia

Dankjewel Sofia, leuk om te horen! (:
Marokko is echt een aanrader!

Hele mooie blog!

Dankjewel Schumifx! (:

Bedankt voor het meedoen. Mooi blog

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld: