Onze reizen

We hadden in Europa onze faforiete bestemmingen zoals Oostenrijk, Italie, Duitsland. Maar toen de dochter met haar partner naar Australië gingen was het natuurlijk logisch dat we een kijkje gingen nemen. Nadien was Oost canada aan de beurt. Toen kwam Bali aan de beurt en als laatste internationale reis hebben we voorbije zomer Vietnam gedaan met footprint vietnam travel. April 2014 is Nepal aan de beurt. Zolang de gezondheid het wil zullen we blijven reizen en liefst zo nauw mogelijk met de plaatselijke bevolking. Waarom al die reizen. Een stukje van de wereld zien is wondermooi maar ook die andere culturen spreken ons erg aan. Na Nepal zet ik mijn reisverhaal op wereldwijzer. Groetjes

Hoi haneveir,welkom op wereldwijzer!
Nou jullie hebben aardig wat landen bezocht als ik je berichtje door lees,hoe waren je ervaringen met Vietnam,zelf heb ik dit prachtig land al bezocht.
Ik vond persoonlijk De baai van Halong één van de mooiste landschappen ter wereld.
Wat betreft Nepal,daar ben ik spijtig genoeg nog niet geweest,maar je kan altijd met je vragen terecht op het Nepal Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen !
groet,georgessiam.

Hey georgessiam,`Ìn het stukje dat ik schreef zie je dat ik met een vietnamese touroperator ben geweest. We hebben van Noord naar zuid gereid in 24 dagen en de Halong baai is inderdaad ongelooflijk maar de sterkste indruk was voor mij de natuur in sapa en het overnadhten in een homestay ( zeer basic ) was fantastisch. Ook de vloeiende markt op de mekong is ongelooflijk. En wat vriendelijke mensen. Ik zou het opnieuw kunnen doen
groejtes en dank je voor de reactie