hoi

hoi,

Ik ben Jeroen, ben gek op reizen en wandelen.
Mijn interesse ligt vooral in Azie maar ook Noord Amerika staat hoog op mijn lijstje.
waarom azie? vooral vanwege de warmte van de mensen en het onthaastende karakter.
Aan Nepal heb ik echt mijn hart verknocht, wat een wonderlijk land is dat.
Ik ben er tot nu toe 2x geweest. De 1ste keer voor een, zeg maar, toeristentrip en de 2de keer ben ik naar het Annapurna Base Camp gewandeld. echt schitterend.
Verder ben ik in Vietnam, Indonesie en Marokko geweest.
ook Birma staat op het lijstje net als Bhutan
Ik reis het liefst te voet of maak dagtochten in de omgeving. nadat ik 1x een busreis heb gedaan door Indonesie ben ik er meteen van genezen…nooit meer…je racet letterlijk door het land en ziet eigenlijk niks…jammer van het land.
Ik doe liever een klein gebied van een land te voet waardoor je het allemaal veel intenser ervaart.

tsja, verder ben ik single, en eigenlijk wel opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot…niet meteen om iets van een relatie of zo maar wie weet.

en verder moet je maar vragen

groetjens

Hoi Jeroen,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,waarom heb je je hart verknocht aan Nepal,Jeroen?
Heb je al het Myanmar Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest.
Ben je op zoek naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum
plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Jeroen !
groet,georgessiam.