Even voorstellen

Hallo, mijn naam is Miriam. 44 jaar.

Landen waar ik o.a. ben geweest: IJsland, Oostenrijk, Florida, New York, Californie, Nieuw-Zeeland, Lapland, Argentinie, Mozambique, Swaziland, Nepal.

Ik hou van natuur. Vooral bergen en watervallen. Hou niet van warmte.
Mijn laatste reis was in jan 2014 naar Nepal. Daar heb ik een groepsrondreis gemaakt met Sawadee. Inclusief prachtige trekking van vijf dagen. Volledig onder de indruk van dat land!!! Ik heb mijn ticket omgeboekt, ter plaatse, en nog een week langer gebleven.
In mei van dit jaar stond een reis naar Alaska gepland, maar die heb ik omgeboekt naar een reis Nepal/Tibet met Djoser in september.
Ben zelfs op Nepalese les gegaan!!

Hoi Miriam,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om Nepal te bezoeken, het land springt er niet alleen uit door zijn natuurlijke contrasten, ook de religieuze rijkdom en fascinerende ethnische culturen in de valleien van Nepal spreken tot de verbeelding. Het is deze enorme verscheidenheid aan landschap en cultuur dat er voor zorgt dat Nepal zelden één keer wordt bezocht.
Ik veronderstel dat je nog met een rits vragen zit Miriam? Wel je kan altijd een berichtje posten op het Nepal Forum alsook op het Tibet Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Miriam !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.